MasterChef v kategorii 15–54 těsně vítězem
I přes nepříliš pozitivní kritiky Místa zločinu Plzeň zůstává nová kriminálka České televize nejsledovanějším pondělním nezpravodajským pořadem. Včerejší díl se opět udržel bezpečně nad hranicí jednoho milionu diváků, tuto cifru překročil o 359 tisíc lidí. Seriál získal vysoký podíl u dospělého publika – téměř 34 % – a velice dobře si vedl i v kategorii 15–54, kde byl jeho podíl na publiku (share) 25,78 %. Pro srovnání, kulinářská show MasterChef získala na Nově u mladších diváků share 26,39 %.
NEDĚLNÍ DATA: Bezdružice opět klesly, vítězem neděle Četnické humoresky a u mladých SuperStar
Nova si udržela v pondělí pozici nejsledovanější televize. Její celodenní share činil 23,83 %, u mladšího publika to bylo 27,43 %. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, si stanice vedla ještě o něco lépe, když se dostala v kategorii 15+ na hodnotu 28,63 % a v 15–54 překročila 32 %. MasterChef byl tentokrát díky 753 tisícům diváků (share 19,4 %) sledovanější než Přístav, který si na Primě pustilo 719 tisíc lidí (share 18,59 %). Dvojkou trhu byla přes den těsně komerční dvojka, která si večer prohodila pozici se stanicí ČT 1.
Kurňa, co to je? tentokrát pod 200 tisíci diváky
Zábavná soutěž Kurňa, co to je? skončila tentokrát na plnoformátové Televizi Barrandov pod hranicí dvou set tisíc diváků. Žádný rapidní propad sledovanosti se ale nekonal. Pořad přišel ve srovnání s předchozím dílem přibližně o dvacet tisíc diváků. Hlavním pilířem úspěchu byla pro tuto stanici opět soudní show Soudkyně Barbara, kterou vidělo 344 tisíc diváků (share 14,47 %; 10,91 % v 15–54). TV Barrandov za celý den oslovila přibližně 5,5 % dospělého publika, večer se dostala na 3,49 %.
MINULÝ TÝDEN: Místo zločinu Plzeň přišlo o 200 tisíc diváků, u mladého publika ho dohnal MasterChef
Naopak Dvojka si ve srovnání s minulým pondělkem o několik procentních bodů polepšila, a to jak přes den, tak i v prime time. V obou částech dne se držela okolo hodnoty 4,6 % v kategorii 15+. Nejvíce se tu dařilo dokumentu Apokalypsa: 2. světová válka s 240 tisíc diváky (share 5,98 %). Prima Cool se u mladšího publika držela po celý den nad Novou Cinema, ale večer se odstup obou kanálů zmenšil. Přes den šlo o necelý procentní bod. Naprosto zanedbatelná byla včera sledovanost kanálu Barrandov Muzika, který vykázal pouze u jediného pořadu dva tisíce diváků.