Hlavní navigace

Mobilní marketing: rizika a příležitosti

5. 3. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Stejně podezřívám Tomáše Nielsena z Tuesday, že nápad, abych dneska moderoval nebo vystoupil v panelu Mobilní marketing: rizika a příležitosti, nebyl tak docela nezjištný. Jak jinak propašovat skrytou reklamu na Lupu, že. Pokud v jednu hodinu zajdete na pražské Výstaviště na veletrh Reklama a Polygraf, můžete si o mobilním marketingu promluvit s Janem Bartou (B3net), Radkou Bergerovou (Aral), Janem Karasem (Eurotel), Jiřím Lenkem (Euro RSCG) a Davidem Němcem (Dimar). Kuriózní na tom je, že za…

Stejně podezřívám Tomáše Nielsena z Tuesday, že nápad, abych dneska moderoval nebo vystoupil v panelu Mobilní marketing: rizika a příležitosti, nebyl tak docela nezjištný. Jak jinak propašovat skrytou reklamu na Lupu, že. Pokud v jednu hodinu zajdete na pražské Výstaviště na veletrh Reklama a Polygraf, můžete si o mobilním marketingu promluvit s Janem Bartou (B3net), Radkou Bergerovou (Aral), Janem Karasem (Eurotel), Jiřím Lenkem (Euro RSCG) a Davidem Němcem (Dimar). Kuriózní na tom je, že za mým jménem ještě najdete odkaz na DigiWeb.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).