Mobilní marketing: rizika a příležitosti

5. 3. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Stejně podezřívám Tomáše Nielsena z Tuesday, že nápad, abych dneska moderoval nebo vystoupil v panelu Mobilní marketing: rizika a příležitosti, nebyl tak docela nezjištný. Jak jinak propašovat skrytou reklamu na Lupu, že. Pokud v jednu hodinu zajdete na pražské Výstaviště na veletrh Reklama a Polygraf, můžete si o mobilním marketingu promluvit s Janem Bartou (B3net), Radkou Bergerovou (Aral), Janem Karasem (Eurotel), Jiřím Lenkem (Euro RSCG) a Davidem Němcem (Dimar). Kuriózní na tom je, že za…

Stejně podezřívám Tomáše Nielsena z Tuesday, že nápad, abych dneska moderoval nebo vystoupil v panelu Mobilní marketing: rizika a příležitosti, nebyl tak docela nezjištný. Jak jinak propašovat skrytou reklamu na Lupu, že. Pokud v jednu hodinu zajdete na pražské Výstaviště na veletrh Reklama a Polygraf, můžete si o mobilním marketingu promluvit s Janem Bartou (B3net), Radkou Bergerovou (Aral), Janem Karasem (Eurotel), Jiřím Lenkem (Euro RSCG) a Davidem Němcem (Dimar). Kuriózní na tom je, že za mým jménem ještě najdete odkaz na DigiWeb.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).