Telefónica (O2) jako poslední z trojice tradičních mobilních operátorů na českém trhu uvedla aplikaci své internetové samoobsluhy pro chytré mobily se systémem Windows Phone 8 nebo novějším. Aplikace Moje O2 například poskytuje přístup k vyúčtování či přehled o čerpání volných minut na volání a objemu přenesených dat.
Umožňuje také změnu tarifu či správu roamingu. Samozřejmostí je funkce pro jednorázové navýšení datového limitu. V síti O2 z něj data přenášená aplikací neukrajují. Moje O2 dále nabízí také přehled zákaznických požadavků na operátora či vyhledávač jeho značkových prodejen.
Kromě mobilních služeb lze přes Moje O2 spravovat i další služby, které největší telekomunikační operátor v zemi nabízí: pevnou telefonní linku, stacionární internetové připojení anebo placenou digitální televizi. Přehledná aplikace má jednoduché ovládání, ale na druhou stranu nepřináší nic převratného.
Moje O2 je z dřívějška dostupné pro Android 2.2 a vyšší a iOS 6.0 a vyšší. Konkurenční mobilní operátoři Vodafone a T-Mobile aplikaci své internetové samoobsluhy uvedly již dříve. Vodafone konkrétně letos v únoru. T-Mobile pak v půlce dubna letošního roku. Aplikace obou operátorů rovněž podporují Android a iOS.