Hlavní navigace

MySpace překonal Yahoo v počtu zobrazených on-line reklam

28. 8. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Yahoo po dlouhé době ztratilo svoje prvenství v počtu zobrazených online reklam, předběhla ji sociální síť MySpace patřící do skupiny Fox Interactive Media. Informace vyplynula z posledního průzkumu společnosti comScore. Na portálech Fox Interactive Media bylo za stejné období zobrazeno 56,8 mil. reklam, převážná většina z nich se přitom objevila právě na MySpace. Oproti tomu na stránkách Yahoo jich bylo zobrazeno pouze 53,1 mil. Co do lukrativnosti inzerentů se ovšem MySpace zatím s Yahoo…

Yahoo po dlouhé době ztratilo svoje prvenství v počtu zobrazených online reklam, předběhla ji sociální síť MySpace patřící do skupiny Fox Interactive Media. Informace vyplynula z posledního průzkumu společnosti comScore. Na portálech Fox Interactive Media bylo za stejné období zobrazeno 56,8 mil. reklam, převážná většina z nich se přitom objevila právě na MySpace. Oproti tomu na stránkách Yahoo jich bylo zobrazeno pouze 53,1 mil. Co do lukrativnosti inzerentů se ovšem MySpace zatím s Yahoo měřit nemůže.

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.