Hlavní navigace

Na amerických elektronických letenkách se chystá cílená reklama

Karel Wolf

Elektronické letenky v USA se již brzy dočkají přidané reklamy. Pět velkých leteckých společností tak zareagovalo na rostoucí náklady na leteckou dopravu, které má na svědomí zdražování paliva. Reklama na letenkách by tak měla kompenzovat nové náklady dodatečnými výnosy. Aerolinie Delta, Northwest, US Airways, United a Continental podepsaly smlouvu o reklamním obsahu na letenkách se společností Sojern, která bude na letenky umisťovat cílenou reklamu v závislosti na cílové destinaci a délce…

Elektronické letenky v USA se již brzy dočkají přidané reklamy. Pět velkých leteckých společností tak zareagovalo na rostoucí náklady na leteckou dopravu, které má na svědomí zdražování paliva. Reklama na letenkách by tak měla kompenzovat nové náklady dodatečnými výnosy. Aerolinie Delta, Northwest, US Airways, United a Continental podepsaly smlouvu o reklamním obsahu na letenkách se společností Sojern, která bude na letenky umisťovat cílenou reklamu v závislosti na cílové destinaci a délce pobytu.

Cestující si také na webových stránkách leteckých společností budou moci v rámci jakýchsi osobních profilů uložit preferované zájmy, podle nichž budou na své letenky dostávat lépe cílenou reklamu. Elektronické letenky, respektive palubní vstupenky, jsou nejnovějším nosičem reklamy, zaměřeným na cestující veřejnost. Dle odhadů leteckých společností se online odbavuje 40 procent všech cestujících v USA. (České noviny)

Našli jste v článku chybu?