Hlavní navigace

Na ČT Sport bodoval opět fotbal, duel Francie a Hondurasu se blížil k půl milionu diváků

16. 6. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Fotbalové mistrovství světa tradičně bodovalo nejvíce u mladšího publika. V prime time se stanice ČT Sport blížila v této kategorii k 11% podílu.

Pořady Novy nepřekročily půldruhého milionu diváků

Na ČT Sport patřila v neděli pozornost diváků opět fotbalovému mistrovství světa. Duel Francie a Hondurasu si nenechalo ujít 433 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 12,86 %. U mladšího publika si vedlo utkání ještě lépe – překročilo share 13,5 %. Přes 300 tisíc diváků si pustilo zápas mezi Švýcarskem a Ekvádorem – share 12,24 % (podíl 12,99 % v 15–54). Po celý den se tematický kanál České televize pohyboval u staršího i mladšího publika okolo 8 %. Nejlépe si vedla stanice u diváků ve věku od 15 do 54 let v prime time, tedy hlavním vysílacím čase. Tady dosáhla na podíl 10,74 %.

SOBOTNÍ DATA: Velmi vyrovnaná sobota: Zázrakům přírody dýchali na záda Andělé a démoni

Nejsledovanější byla v neděli opět Nova. Žádný z jejích pořadů se ale nedostal nad hranici půldruhého milionu diváků. 1,421 milionu diváků (share 42,85 %; 39,77 % v 15–54) vidělo Televizní noviny, o sedm tisíc diváků méně (share 36,15 %; 28,92 % v 15–54) Doktory z Počátků. Nad milion diváků se ještě dostaly Sportovní noviny a Střepiny. Nova za celý den oslovila necelých 20 % publika staršího 15 let, u mladších lidí měla share 20,62 %. Nad 30% podíl se dostala v prime time u staršího publika. Pozici dvojky si držela s celodenním podílem 14,74 % Jednička, na třetí pozici se s 13,45 % umístila Prima.

Kanály – průměrné podíly (15. 6. 2014)
Graf podílu kanálů (15. 6. 2014)
Graf podílu skupin (15. 6. 2014)

U mladšího publika zabodovaly Žhavé výstřely

Zájem mladšího publika vzbudily v neděli zejména Žhavé výstřely. Ve skupině diváků ve věku od 15 do 54 let měla americká komedie vysílaná na Primě Cool podíl 9,5 % a celkově si ji pustilo 230 tisíc lidí starších 15 let (share 6,05 %). Tato skutečnost se podepsala zejména na primetimovém podílu stanice u publika ve věku od 15 do 54 let, který dosáhl hodnoty 7,21 %. Prima love tradičně zaujala publikum nejvíce Chůvou k pohledání, kterou si pustilo 123 tisíc lidí (share 3,59 %; 4,34 % v 15–54). Prima Zoom skončila pod stotisícovou hranici, což platilo i pro Déčko, ČT art, Primu Zoom, Smíchov i Telku.

Cloud23

MINULÁ NEDĚLE: Tropická neděle přála na obrazovkách sportu, dařilo se Formuli 1 na Fandovi i tenisu na ČT

Na Dvojce publikum lákal dokument S kuchařem na cestách, který vidělo 143 tisíc diváků (share 3,63 %). Otázky Václava Moravce, respektive jejich druhou část, si na ČT 24 pustilo 221 tisíc diváků (share 11,35 %). Fotbal nebyl jediným sportem, který v neděli přilákal diváky k obrazovce. Platilo to i v případě Moto GP na Fandovi. Hlavní motoristický závod nepřilákal sice ke sledování zdaleka tolik diváků jako mistrovství světa – bylo jich 127 tisíc – ale dosáhl slušného podílu 7,36 % u staršího a 5,28 % u mladšího publika. Rudá planeta na Nově Cinema měla 175 tisíc diváků (share 4,64 %; 6,7 % v 15–54). Nedělní data uzavírá se 187 tisíci diváky (share 7,04 %) seriál Zákon a pořádek na TV Barrandov.

Top 10 všechny stanice (15. 6. 2014)
Top 5: ČT1 (15. 6. 2014)
Top 5: ČT2 (15. 6. 2014)
Top 5: ČT24 (15. 6. 2014)
Top 5: ČT sport (15. 6. 2014)
Top 5: ČT :D (15. 6. 2014)
Top 5: ČT art (15. 6. 2014)
Top 5: Nova (15. 6. 2014)
Top 5: Nova Cinema (15. 6. 2014)
Top 5: FANDA (15. 6. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (15. 6. 2014)
Top 5: TELKA (15. 6. 2014)
Top 5: Prima (15. 6. 2014)
Top 5: Prima COOL (15. 6. 2014)
Top 5: Prima love (15. 6. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (15. 6. 2014)
Top 5: TV Barrandov (15. 6. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).