Hlavní navigace

Na Internetu nejvíce nakupují lidé přes 35 let

5. 2. 2001
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle studie vypracované společnostmi Accenture a On-line Insight by firmy mohly podstatně zvýšit výnos z on-line marketingových aktivit, pokud by se zaměřili na deset procent populace, která nakupuje téměř 70 procent všeho zbo6í on-line. Těchto deset procent se skládá převážně z lidí ve věku 35 let a starších. Nejsou to tedy žádní teenageři, kteří jsou s Internetem tak často spojováni.

Podle studie vypracované společnostmi Accenture a On-line Insight by firmy mohly podstatně zvýšit výnos z on-line marketingových aktivit, pokud by se zaměřili na deset procent populace, která nakupuje téměř 70 procent všeho zbo6í on-line. Těchto deset procent se skládá převážně z lidí ve věku 35 let a starších. Nejsou to tedy žádní teenageři, kteří jsou s Internetem tak často spojováni.

Autor článku

Score => Lupa.cz => M&W => Advertures => McCann Prague => Leagas Delaney Hamburg / Prague => Dark Side => [?]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).