Hlavní navigace

Na Nový rok nejsledovanější pohádka Čertova nevěsta na Nově: 1,673 milionu di­váků

2. 1. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Kanály ČT 1 i TV Nova spolu sehrály na Nový rok vyrovnanou partii, u mladších diváků bylo však vítězství komerční stanice jednoznačné.

Televizní noviny měly více než 2,2 milionu diváků

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne se na první den roku 2014 stala pohádka Čertova nevěsta. Na Nově si ji nenechal ujít 1,673 milionu diváků starších 15 let při podílu na publiku (share) 35,14 %. Ve skupině diváků mladších byl podíl přes 40 %. S přibližně tří set tisícovým odstupem skončila další pohádka, kterou nabídla Jednička. Vrásky z lásky viděl 1,380 milionu diváků (share 27,9 %). Podíl na publiku u diváků ve věku od 15 do 54 let však měla poloviční co Nova. Rekordní sledovanost zaznamenaly Televizní noviny, které si nenechaly ujít 2,239 milionu diváků (share 47,1 %; podíl u publika 15–54 byl 47,41 %).

SILVESTROVSKÁ DATA: TV Barrandov na Silvestra sledovanější než Prima, vítězem ČT 1 a Nova

Česká televize svedla u starších diváků s Novou vyrovnaný souboj. Zatímco podíl ČT 1 u publika staršího 15 let byl 21,28 %, komerční televize vykázala 21,09 %. V prime time však o téměř 12% bodů zvítězila Nova s podílem 33,45 %. Celodenní podíl u diváků ve věku od 15 do 54 let byl u této stanice 24,28 %. Třetí nejsledovanější televizí byla Prima. Ta za celý den oslovila přes 11 % staršího publika, okolo 12 % se pohyboval podíl u diváků ve věku od 15 do 54 let. Za zmínku stojí především sledovanost jejích hlavních zpráv. Ty si nenechal ujít 1,103 milionu diváků (share 25,6 %). Úspěšné byly i Krimi zprávy s podílem přes 19 %.

Graf podílu kanálů (1. 1. 2014)
Graf podílu skupin (1. 1. 2014)
Kanály – průměrné podíly (1. 1. 2014)

Telka opět porazila tematické kanály Primy

Archivní Telce mediální skupiny Nova se opět podařilo porazit tematické kanály Primy, tedy Primu Cool, Primu love i Primu Zoom. Stojí za tím především fakt, že hned tři její pořady překročily stotisícovou hranici. Nejúspěšnější byl v tomto směru pozdně odpolední pořad Scénky na scénu – finále, který si pustilo 157 tisíc diváků (share 5,16 %; podíl u diváků 15–54 byl 3,36 %). Za celý den oslovila Telka 2,22 % publika staršího 15 let. Nad stotisícovou hranici se dostal na Primě Cool pouze jeden pořad, stejně tomu bylo i u Primy love. Diváky kanálu pro mladší muže lákaly nejvíce Simpsonovi od 18:50. Pustilo si je 124 tisíc diváků (share 2,95 %; podíl u 15–54 byl 5,52 %). Máte doma uklizeno? vidělo 108 tisíc lidí (2,52 %).

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Na Boží hod opět zvítězila ČT 1, šest z deseti nejsledovanějších pořadů dne vysílala ona

Nadprůměrného podílu i počtu diváků dosáhly na Nový rok polední zprávy na ČT 24. Vidělo je rovných 300 tisíc lidí (share 11,26 %). Francouzský polibek na Dvojce si nenechalo ujít 251 tisíc diváků (share 7,61 %). Podobně vysoký podíl jako Zprávy ve 12 na ČT 24 měl i film Záměna na Nově Cinema. Pustilo si ho 262 tisíc lidí (share 9,76 %; podíl u diváků od 15 do 54 let byl 13,3 %). Kriminálka New York přilákala od 20:20 k obrazovce Fandy 122 tisíc diváků (share 2,42 %; podíl u publika 15–54 byl 2,21 %). TV Barrandov udělal zajímavý podíl podvečerní film Páté kolo u vozu – 265 tisíc diváků (share 7,9 %). Za celý den stanice oslovila přes 5 % publika. Pod stotisícovou hranicí skončily ČT Sport, Art, Zoom a Smíchov.

Top 10 všechny stanice (1. 1. 2014)
Top 5: ČT1 (1. 1. 2014)
Top 5: ČT2 (1. 1. 2014)
Top 5: ČT24 (1. 1. 2014)
Top 5: ČT sport (1. 1. 2014)
Top 5: ČT :D (1. 1. 2014)
Top 5: ČT art (1. 1. 2014)
Top 5: Nova (1. 1. 2014)
Top 5: Nova Cinema (1. 1. 2014)
Top 5: FANDA (1. 1. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (1. 1. 2014)
Top 5: TELKA (1. 1. 2014)
Top 5: Prima family (1. 1. 2014)
Top 5: Prima COOL (1. 1. 2014)
Top 5: Prima love (1. 1. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (1. 1. 2014)
Top 5: TV Barrandov (1. 1. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).