Hlavní navigace

Nabídněte lidem ceny a oni se umlátí

30. 3. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Potřebujete od lidí získat osobní údaje? Nabídnětě jim možnost něco vyhrát a oni naprosto „zblbnou“. InfoSecurity Europe provedl na vzorku 200 lidí průzkum, který ukázal že 184 lidí s vidinou výhry v hodnotě 20 liber je ochotna poskytnout tolik osobních údajů, že by mohly být snadno zneužitelné. (Actinet)

Potřebujete od lidí získat osobní údaje? Nabídnětě jim možnost něco vyhrát a oni naprosto „zblbnou“. InfoSecurity Europe provedl na vzorku 200 lidí průzkum, který ukázal že 184 lidí s vidinou výhry v hodnotě 20 liber je ochotna poskytnout tolik osobních údajů, že by mohly být snadno zneužitelné. (Actinet)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).