Hlavní navigace

Nárůst klientů UPC Digital v Praze byl v řádu tisíců

22. 4. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
22. 4. 2009

Společnost UPC Česká republika registruje zvýšený zájem o služby digitální kabelové televize v Praze, ale zatím jen v řádu tisíců. V rámci diskuze Digitální svět na konferenci HDTV Forum 2009 to dnes uvedl Petr Kacafírek z UPC. Není však jasné, zda je ten přírůstek klientů způsoben jen blížícím vypnutím analogu nebo dalšími kampaněmi, které UPC pravidelně vytváří pro své digitální služby.

MM socky3

Náš zásah je na 25% procent Pražanů, to je maximum, co můžeme pro sebe získat. Vypnutí analogu se ale nebude týkat jen jich, ale i dalších lidí v okolí Prahy, například v Nymburku nebo jiných menších městech, dodal. UPC se snaží své zákazníky lákat i dalšími službami, například digitální videorekordéry nebo televizí ve vysokém rozlišení. Je pohodlnější nahrávat pořady přímo z EPG, jen musíme se ještě poprat s tím tak jak to televize uvádějí a tak jak to skutečně vysílají, aby se nestávalo, že by se nenahrál celý pořad, nebo by byl useknut kvůli tomu, že televize vysílá víc reklamy, a proto se do toho časového limitu nevejde.

Na otázku moderátora diskuze Ondřeja Austa, zda digitální záznamové zařízení nemůžou „zničit“ televize, které žijí z reklamy, Kacafírek dodal: Je určité procento fajnšmekrů, kteří si například reklamu ze seriálů vystřihnou po nahrání pořadu, ale nemyslím si, že by to bylo významné číslo. Je to v jednotkách procent a nemyslím si, že by to mělo mít zásadní dopad, řekl zástupce UPC.

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.