Seriál House of Cards ztratil v novém čase diváky
Nasazení seriálu Dům z karet (House of Cards) do atraktivnějšího vysílacího času se druhému programu České televize nevyplatil. Jeho druhou část sledovalo včera po 21. hodině pouze 107 tisíc diváků, což znamenalo podíl na publiku (share) necelá tři procenta. Velice podobně dopadl Dům z karet i u mladšího publika. Středeční reprízu od 22:20 ČT 2 nadále v programu zachovává. Nejsledovanějším pořadem Dvojky se staly se 136 tisíci diváky (share 5,99 %; 7,08 % v 15–54). Dvojka přes den oslovila necelá 4 % publika, v hlavním vysílacím čase (prime time) však padla pod dva a půl procentního bodu.
PONDĚLNÍ DATA: Postradatelní 2 na Nově a Přístav na Primě brali v pondělí stejný počet diváků
Naopak úspěšná byla plnoformátová Televize Barrandov, která se v rámci celodenního podílu u dospělého publika přehoupla přes 6 % a v prime time neklesla v průměru pod 5 %. 12 podmínek k dědictví, které běžely od 20:24 do 22:40, si nenechalo ujít 252 tisíc diváků (share 7,14 %; 6,03 % v 15–54). Tradičně nejsledovanějším pořadem byla Soudkyně Barbara, tentokrát 305 tisíc diváků (share 11,31 %; 8,75 % v 15–54). Na Primě Cool bodoval u mladšího publika Top Gear. Motoristicky magazín oslovil přes 8 % publika 15–54.
Ordinace nejsledovanějším pořadem večera
Seriál Ordinace v růžové zahradě 2 se stal v úterý podle předepsaného scénáře nejsledovanějším večerním pořadem, když bez problémů překonal hranici půl druhého milionu diváků. Úspěšnější byly pouze Televizní noviny, které se blížily k 1,7 milionu diváků. Oba pořady vysílá Nova, která byla zároveň díky celodennímu podílu 24,36 % u dospělého a 26,23 % u mladšího publika nejsledovanější televizí. V prime time dosáhla necelých 32 %, respektive 29,79 % v 15–54.
MINULÝ TÝDEN: Mezi úspěšné pořady se vrátila Ordinace, zabodoval i Zvěřinec
Pořady ostatních televizí nebyly pro Novu vážnou konkurencí. Nejlepší trapasy oslovily na Jedničce 724 tisíc diváků (share 17,62 %; 14,99 % v 15–54). Nejsledovanějším pořadem kanálu ČT 1 se staly s 807 tisíci diváky (share 20,67 %) Události, které vidělo dalších 124 tisíc diváků (share 3,18 %) na ČT 24. Zprávy FTV Prima si nenechalo ujít 762 tisíc diváků (share 19,86 %). Pořady komerční dvojky vysílané po 20. hodině se do TOP 5 televize nedostaly. Prima byla trojkou trhu.