Hlavní navigace

Nástroje na kontrolu návštěvnosti na Facebooku

4. 2. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Měření návštěvnosti a reálné efektivity prezentací v sociálních sítích je obtížně rozlousknutelný oříšek. Přehled deseti různých monitorovacích služeb, který zveřejnil server All Facebook může být užitečný i pro českého marketéra, i když je otázka, nakolik je tento ochoten za podobné služby platit.

Měření návštěvnosti a reálné efektivity prezentací v sociálních sítích je obtížně rozlousknutelný oříšek. Přehled deseti různých monitorovacích služeb, který zveřejnil server All Facebook může být užitečný i pro českého marketéra, i když je otázka, nakolik je tento ochoten za podobné služby platit.

Tipy jak analyzovat a monitorovat sociální sítě pro potřeby vašeho marketingu naleznete také v seriálu článků na Lupě.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je sociolog, odborný publicista, poradce, a lektor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).