Hlavní navigace

National Geographic Channel budou v Česku měřit peoplemetry

Přesná data o své sledovanosti v České republice bude mít od letošního roku National Geographic Channel. Agentura At Media, která tuto placenou kabelovou a satelitní stanici v tuzemsku zastupuje při prodeji reklamních časů, ji zařadí k dalším 13 zastupovaným programům, které jsou od loňského října součástí elektronického měření sledovanosti televizí pomocí peoplemetrů. Serveru DigiZone.cz to řekl šéf české pobočky At Media Štěpán Wolde.

KL18_hlasování

Prostřednictvím firmy At Media získávají už nyní data z peoplemetrů televize Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, Zone Romantica, MGM, Public TV a CS Film. Agentura by ráda do peoplemetrů dostala i českou verzi Eurosportu a dokumentární kanál Discovery, v jejich případě jsou ale jednání poněkud složitější. Eurosport prodává reklamu na celoevropské bázi a u Discovery je to otázka zastupování v rámci střední Evropy, vysvětlil Wolde.

Vstupu malých kabelových televizí do peoplemetrového měření sledovanosti v České republice se bude věnovat úterní rozhovor DigiZone.cz se Štěpánem Woldem

Našli jste v článku chybu?