Hlavní navigace

National Geographic od dnešního dne v peoplemetrech

1. 10. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

1. 10. 2010

Dnešním dnem vstupuje do peoplemetrového měření stanice National Geographic Channel. Zastupovat ji bude agentura AT Media, pod kterou už spadají kanály Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. Oblíbený dokumentární kanál si od tohoto kroku slibuje podpoření prodeje reklamy sekundovými daty o sledovanosti.

ČTĚTE TAKÉ: Peoplemetry malým televizím pomohly, říká šéf agentury At Media

TV-metrové měření je jedním z nejspolehli­vějších nástrojů, jak získávat podrobná, spolehlivá a především jednotná data o sledovanosti televize. Mediální i reklamní agentury, stejně tak i klienti budou mít další nástroj, jak vyhodnocovat účinnost svých reklam, uvedla k zařazení do peoplemetrového měření Lada Dobrkovská ze společnosti Channels, která program zastupuje.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.