Od spuštění zpravodajského portálu TN.cz 5. května, kdy návštěvnost Novy stoupla na téměř 300 000 uživatelů, zájem uživatelů o tento portál podle statistik Netmonitoru klesá. V současné době se již pohybuje kolem 120 000 uživatelů denně, což je zhruba dvojnásobek původní návštěvnosti webu Nova.cz před spuštěním zpravodajství. Tím se Nova.cz znovu dostala pod Blesk.cz, se kterým bývá kvůli své bulvární orientaci srovnávána.
Zástupci Novy však vyjadřují s čísly spokojenost. Zatím je na jakékoliv hodnocení rozhodně brzy, protože jsme na trhu pouhých pár dní. U projektů tohoto typu se značka buduje delší dobu, musíte pracovat s uživatelským návykem a to je jak známo běh na delší trať. Nicméně s dosavadními výsledky návštěvnosti jsme absolutně spokojeni. Je normální, že po počátečním větším náporu návštěvnost o něco klesne, to je naprosto standardní vývoj a my bychom byli spíš překvapeni, kdyby tomu bylo jinak. Počítáme také s tím, že čísla v průběhu prázdnin ještě poklesnou, stejně tak, jako celému Internetu. Naše hlavní orientace směřuje na hodnoty, které budeme mít zhruba do roka. To je pro nás rozhodující
, řekla pro Lupu mluvčí televize Nova Veronika Šmítková, a dodala, že například server Aktuálně.cz startoval s daleko nižšími čísly.
Portál TN.cz si již krátce po svém spuštění vysloužil kritiku poslanců za volně přístupné „nahé zprávy“ pod názvem Red news.