Hlavní navigace

Návštěvnost Novy klesá, ta je však prý spokojena

Aleš Miklík

Od spuštění zpravodajského portálu TN.cz 5. května, kdy návštěvnost Novy stoupla na téměř 300 000 uživatelů, zájem uživatelů o tento portál podle statistik Netmonitoru klesá. V současné době se již pohybuje kolem 120 000 uživatelů denně, což je zhruba dvojnásobek původní návštěvnosti webu Nova.cz před spuštěním zpravodajství. Tím se Nova.cz znovu dostala pod Blesk.cz, se kterým bývá kvůli své bulvární orientaci srovnávána.

Od spuštění zpravodajského portálu TN.cz 5. května, kdy návštěvnost Novy stoupla na téměř 300 000 uživatelů, zájem uživatelů o tento portál podle statistik Netmonitoru klesá. V současné době se již pohybuje kolem 120 000 uživatelů denně, což je zhruba dvojnásobek původní návštěvnosti webu Nova.cz před spuštěním zpravodajství. Tím se Nova.cz znovu dostala pod Blesk.cz, se kterým bývá kvůli své bulvární orientaci srovnávána.

Marcom

Zástupci Novy však vyjadřují s čísly spokojenost. Zatím je na jakékoliv hodnocení rozhodně brzy, protože jsme na trhu pouhých pár dní. U projektů tohoto typu se značka buduje delší dobu, musíte pracovat s uživatelským návykem a to je jak známo běh na delší trať. Nicméně s dosavadními výsledky návštěvnosti jsme absolutně spokojeni. Je normální, že po počátečním větším náporu návštěvnost o něco klesne, to je naprosto standardní vývoj a my bychom byli spíš překvapeni, kdyby tomu bylo jinak. Počítáme také s tím, že čísla v průběhu prázdnin ještě poklesnou, stejně tak, jako celému Internetu. Naše hlavní orientace směřuje na hodnoty, které budeme mít zhruba do roka. To je pro nás rozhodující, řekla pro Lupu mluvčí televize Nova Veronika Šmítková, a dodala, že například server Aktuálně.cz startoval s daleko nižšími čísly.

Portál TN.cz si již krátce po svém spuštění vysloužil kritiku poslanců za volně přístupné „nahé zprávy“ pod názvem Red news.

Našli jste v článku chybu?
16. 5. 2008 22:16
Alfik (neregistrovaný)
myslím ale startovalo za nesrovnatelných podmínek - počet uživatelů internetu byl možná poloviční - neměli každých pár minut reklamu po dobu několika hodin každý den na TV Noha A Noha nutí koukat na ten jejich web tím, že neřekne celou zprávu a když jim návštěvnost nepůjde nahoru tak to snad dopadne tak, že reportér řekne jen titulek a že si to mají diváci najít na tom webu. Nemyslím si ale, že klasický novák je internetem políbený.
16. 5. 2008 22:35
Z (neregistrovaný)
a schválně se nepůjdu podívat co vlastně neřekli. Ať si to nechají.