Hlavní navigace

Nejchytřejší Čech startoval s milionem diváků, ČT 1 v sobotu nad Novou

13. 4. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nová soutěž ale zvítězila jen v širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let, v kategorii D15–54 vyhrál Román pro muže na Nově

Cesta do lesa měla víc diváků než Román pro muže

Ve velký souboj nové licencované soutěže Nejchytřejší Čech a českého filmu Román pro muže se proměnilo klání dvou nejsledovanějších českých televizí o sobotního diváka. V širší kategorii všech dospělých diváků nad 15 let zvítězila ČT 1. Její Nejchytřejší Čech se zároveň stal jediným pořadem na českých obrazovkách, který po osmé hodině večer oslovil přes milion diváků. Konkrétně 1,027 milionu, což představovalo 27,44 procenta publika. Hlavní kanál Novy proti soutěžní novince na Jedničce postavil český film Román pro muže a musel se spokojit s pozicí dvojky na trhu: snímek vidělo 732 tisíc dospělých diváků a 19,75 procenta publika.

PÁTEČNÍ DATA: Páteční večer pro První republiku a Všechnopárty, oba pořady měly podíl přes 30 %

U mladšího publika od 15 do 54 let, na které programově i obchodně cílí Nova, ale vyhrál Román pro muže. Přednost mu dalo 24,12 procenta z těch, co trávili večer u televizní obrazovky. U Nejchytřejšího Čecha to bylo jen 16,69 procenta. Jednička ale těžila z úspěchu nové soutěžní show i u následného filmu Cesta do lesa, volného pokračování snímku Cesta z města od režiséra Tomáše Vorla. Od půl desáté večer jej vidělo v průměru 758 tisíc dospělých diváků a 24,15 procenta publika (20,97 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT 1 tak o sobotním prime time v kategorii D15+ porazila hlavní kanál Novy, když oslovila 23,45 procenta publika (Nova 22,93 procenta). A těsným lídrem byla Jednička i za celý den (19,68 procenta vůči 18,88 procentům Novy).

Kanály – průměrné podíly (12. 4. 2014)
Graf podílu kanálů (12. 4. 2014)
Graf podílu skupin (12. 4. 2014)

Nova Cinema a ČT 2 večer opět porazily Primu

ČT 2 v sobotu večer bodovala bondovkou Jeden svět nestačí, již si od osmé večer nenechalo ujít 357 tisíc dospělých diváků a 9,61 procenta publika (10,62 procenta ve věku 15 až 54 let). Nova Cinema zaujala hlavním večerním filmem Inkoustové srdce, který ve stejnou dobu vidělo 258 tisíc dospělých diváků a 6,90 procenta publika (10,62 procenta ve věku 15 až 54 let), ale i následným snímkem Prokletý ostrov, který od desáté večer vidělo 210 tisíc dospělých diváků a 9,65 procenta publika (11,79 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý prime time tak Nova Cinema dosáhla u své cílové skupiny diváků od 15 do 54 let podílu 9,51 procenta a o víc než dva procentní body porazila hlavní kanál Primy (ve stejné kategorii jej večer předstihla i ČT 2).

CS24 tip temata

MINULÁ SOBOTA: TýTý 2013 vítězem sobotního večera, mladí ale dali přednost Rafťákům na Nově

Dařilo se i sportovním přenosům. Zejména duelu pražských „S“ ve fotbalové Gambrinus lize. Zápas Sparty se Slavií vidělo od 14:20 na ČT Sport v průměru 233 tisíc dospělých diváků a 17,60 procenta publika (16,22 procenta ve věku 15 až 54 let). Hned následující hokejový mač mezi Kometou Brno a Spartou Praha přilákal od 17:20 hod. 123 tisíc dospělých diváků a 4,83 procenta publika (6,86 procenta ve věku 15 až 54 let). TV Barrandov v sobotu bodovala pozdněvečerní reprízou talk show Sejdeme se na Cibulce, již od 22:20 vidělo 192 tisíc dospělých diváků a 7,59 procenta publika. Magazín Exkluziv! zaujal od půl desáté 182 tisíc dospělých diváků a 5,14 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (12. 4. 2014)
Top 5: ČT1 (12. 4. 2014)
Top 5: ČT2 (12. 4. 2014)
Top 5: ČT24 (12. 4. 2014)
Top 5: ČT sport (12. 4. 2014)
Top 5: ČT :D (12. 4. 2014)
Top 5: ČT art (12. 4. 2014)
Top 5: Nova (12. 4. 2014)
Top 5: Nova Cinema (12. 4. 2014)
Top 5: FANDA (12. 4. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (12. 4. 2014)
Top 5: TELKA (12. 4. 2014)
Top 5: Prima (12. 4. 2014)
Top 5: Prima COOL (12. 4. 2014)
Top 5: Prima love (12. 4. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (12. 4. 2014)
Top 5: TV Barrandov (12. 4. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).