Hlavní navigace

Nejen bannerem živ je Internet

25. 1. 2005
Doba čtení: do minuty

Sdílet

České portály zaznamenaly minulý rok stoprocentní nárůst příjmů z reklamy. Inzerce na českém Internetu celkově stoupla o 35 až 40 procent. Je to více, než se odhadovalo, ale ukazuje na to jeden fakt. Zadavatelé reklamy se s Internetem ještě nenaučili pracovat. Ne vždy je totiž reklama na portálu typu Seznam nebo Centrum vhodně cílená. V tomto roce předpokládám růst ještě vyšší a doufám, že těžiště se přesune hlavně na oborově zaměřené servery a inzerenti si uvědomí, že nejen bannerem živ je…

České portály zaznamenaly minulý rok stoprocentní nárůst příjmů z reklamy. Inzerce na českém Internetu celkově stoupla o 35 až 40 procent. Je to více, než se odhadovalo, ale ukazuje na to jeden fakt. Zadavatelé reklamy se s Internetem ještě nenaučili pracovat. Ne vždy je totiž reklama na portálu typu Seznam nebo Centrum vhodně cílená. V tomto roce předpokládám růst ještě vyšší a doufám, že těžiště se přesune hlavně na oborově zaměřené servery a inzerenti si uvědomí, že nejen bannerem živ je Internet. (MAM)

Autor článku

Autor do května 2013 působil jako CEO srovnávače Heureka.cz, předtím pracoval v jablonecké společnosti Miton. Vystudoval Hospodářskou fakultu v Liberci a příležitostně píše svůj blog Oříšek.net.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).