Hlavní navigace

Rakouský nekódovaný cestovatelský kanál TW1 končí. Nahradí ho ORF 3

8. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

8. 3. 2011

Podle informací zpravodajské agentury APA z minulého týdne dojde k 1. květnu k ukončení vysílání rakouského veřejnoprávního programu TW1. Na jeho místo nastoupí především na kulturu orientovaný program ORF 3. Tuzemský divák, který by měl zájem si tuto stanici naladit, ale bude mít smůlu. Program bude již od počátku kódovaný, stejně jako sesterské televize ORF eins a ORF 2.

WT100 persony2 (Ilinčev aspol)

ČTĚTE TAKÉ: Rakousko: nové multiplexy pro zemskou digitální televizi už jen v DVB-T2

Diváci tohoto programu, který bude mimo jiné distribuován také prostřednictvím satelitní pozice 19,2 stupně východně, se kromě kultury mohou těšit každý čtvrtek také na aktuální zpravodajství z Bruselu. Program chce významně přispět také k povědomí Rakušanů o fungování Evropské unie. Nebude tu chybět ani magazín Focus, který ORF vyrábí ve spolupráci s německou ARD. Každý den bude určitým způsobem tematicky zaměřen. Úterý bude výhradně věnováno kultuře, kdežto například středa se zaměří na medicínu, náboženství a filosofii.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.