Hlavní navigace

Nespamovat

10. 8. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Převážně neškodný Arthur Dent se pokusil poskládat pravidla pro zasílání obchodních nabídek přes email neznámým lidem tak, aby se odesilatel vyhnul nařčení ze spamování. Asi ne všichni budou souhlasit se závěrem: Pokud někoho chcete oslovit mailem a nabídnout mu své zboží či služby, nezapomeňte ani na možné psychologické riziko: Adresát je většinou příčetný, a pokud něco potřebuje, tak si to najde. Pokud někomu pošlete mail s nabídkou nějakého zboží, tak to příjemce může brát tak, že mu…

Převážně neškodný Arthur Dent se pokusil poskládat pravidla pro zasílání obchodních nabídek přes email neznámým lidem tak, aby se odesilatel vyhnul nařčení ze spamování. Asi ne všichni budou souhlasit se závěrem: Pokud někoho chcete oslovit mailem a nabídnout mu své zboží či služby, nezapomeňte ani na možné psychologické riziko: Adresát je většinou příčetný, a pokud něco potřebuje, tak si to najde. Pokud někomu pošlete mail s nabídkou nějakého zboží, tak to příjemce může brát tak, že mu nabízíte vlastně něco, co nepotřebuje, popř. že ho považujete za nesvéprávného.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).