NetBrokers vstupují do dalšího webu. Tentokrát do vyhledávače nábytku

2. 3. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Tipy na vybavení domácnosti. Projekt Favi.cz zapadá do koncepce Bartova holdingu, který se snaží pokrýt potřeby rodin on-line.

Dvoupětinový podíl v rok starém podniku, získá skupina NetBrokers Holding. Pro fungování webu jako takového by se nic měnit nemělo, protože ho i nadále povedou zakladatelé Radomír Hejl a Jan Zajíc, kterým ve firmě zůstává zbývajících šedesát procent.

Stránka agreguje nabídku desítek e-shopů a zprostředkovává více jak 200 tisíc produktů pro zařizování domova. "Myšlenka na Favi vznikla, když jsme řešili vlastní bydlení a chybělo nám jedno místo, kde se lze inspirovat interiéry a přímo z obrázků rovnou vybírat nábytek a dekorace,“ tvrdí Zajíc s tím, že se netají inspirací v americkém Houzz.com.

Investice skupiny, která si během loňska pořídila služby jako třeba Tarifomat a o rok dříve slevový server Zapakatel, má přinést nové peníze do vývoje. Favi se chce udržet na špice nové oblasti tuzemské e-commerce. 

Konkurence už mu totiž roste. Do nábytku už se totiž derou podobné projekty jako třeba Bonami, které jistí peníze z Mitonu. "Trh s nábytkem v Česku má hodnotu cca 35 miliard korun. Online obchody mají v tomto segmentu maximálně desetiprocentní podíl, vidíme zde tedy obří potenciál,“ vysvětluje zakladatel Bonami Václav Štrupl. Nábytek má do pokladny obchodu přinést letos sto milionů korun.

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).