Hlavní navigace

NKS připravuje další soutěže na realizátory infokampaně – až do roku 2012

2. 2. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 322915
2. 2. 2009

Nové soutěže na realizátory jednotlivých složek státní informační kampaně k přechodu na digitální televizní vysílání hodlá v průběhu letošního jara vypsat Národní koordinační skupina pro digitalizaci. Poradní orgán vlády při ministerstvu vnitra chce vybrat poradce pro infokampaň, PR podporu, provozovatele infolinky a státního informačního webu na období od ledna 2010 do června 2012, tedy do úplného vypnutí zemského analogového televizního vysílání.

ČTĚTE TAKÉ: NKS vypsala veřejnou soutěž na mediální část digikampaně pro rok 2009

cif 24 - early cena - média

Dosavadní soutěže, vypisované na podzim loňského a začátkem letošního roku, se týkaly pouze aktivit pro letošní rok, zaměřených na informování diváků v oblastech, kde se letos bude vypínat analogové televizní vysílání: Praze, Plzni a středních Čechách. Na všechny aktivity spojené s informační kampaní letos stát vyčlenil částku 70 milionů korun, z toho 30 milionů Kč půjde na mediální část kampaně. Jejího realizátora vybere koordinační skupina 20. února.

Rozhovor o informační kampani pro Prahu s předsedou Národní koordinační skupiny pro digitalizaci Zdeňkem Duspivou čtěte zítra na DigiZone.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).