Hlavní navigace

Nova ani minulý týden nedosáhla na bájných 40 procent diváků

2. 10. 2008
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: 115393
2. 10. 2008

UVNITŘ TABULKA A GRAF Televizi Nova se po zavedení podzimního programového schématu ani minulý týden nepodařilo pokořit hranici čtyřicetiprocen­tního podílu na dospělém publiku. Průměrně ji po celý den sledovalo 39,30 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u televize. Přesto si Nova oproti předchozímu týdnu polepšila, a to o 0,75 procentního bodu. V hlavním vysílacím od 19 do 23 hodin čase Nova oslovila v průměru 43,80 procenta dospělého publika.

GRAF: Podíly českých televizí na sledovanosti za 39. týden 2008 (PDF, 23kB)

V porovnání s předchozím týdnem stoupal zájem diváků také o televizi Prima. V celodenním průměru Prima oslovovala 18,35 procenta dospělého publika, což je o 0,21 procentního bodu více než minule. Během prime time ale průměrný podíl Primy na divácích starších patnácti let klesl na 17,74 procenta. Mírný nárůst sledovanosti zaznamenala také ČT 1: v celodenních číslech z 21,10 na 21,22 procenta, v hlavním vysílacím čase oslovovala v průměru 21,94 procenta dospělého publika.

Naopak programu ČT 2 sledovanost klesala. Po celý den jej v průměru sledovalo 5,62 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u televize. To je o 1,01 procentního bodu méně než v přechodzím týdnu. Ve večerních časech dosáhla ČT 2 průměrného podílu na sledovanosti ve výši 4,42 procenta. Klesal rovněž zájem o digitální kanál ČT 4 Sport. V celodenních číslech z 1,08 na 0,83 procenta, v hlavním vysílacím čase si ale sportovní kanál polepšil na 0,88 procenta.

TABULKA: Vývoj týdenní sledovanosti českých televizí za celý rok 2008

ebf - partner 1

Zpravodajský kanál ČT 24 přitáhnul minulý týden o něco více diváků. Po celý den jej sledovalo v průměru 1,53 procenta dospělého publika (o jednu setinu procentního bodu více než v předchozím týdnu), v hlavním večerním čase pak pouze 0,98 procenta. Filmový kanál Nova Cinema dosáhl celodenního průměrného podílu u dospělého publika ve výši 0,45 procenta, což je stejný výsledek jako minule. V prime time dosáhla Nova Cinema podílu 0,44 procenta.

Malé kabelové a satelitní televize, obsažené ve skupině „ostatní televize“, oslovily minulý týden v průměru 12,70 procenta dospělého publika, což je o 0,17 procentního bodu více než v předchozím týdnu. V hlavním vysílacím čase je upřednostňovalo v průměru 9,80 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili večer u televize.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).