Hlavní navigace

Nova Cinema se minulý týden přiblížila dvouprocentnímu podílu na trhu

16. 2. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Digitální kabelová televize DVB-C Autor: 115393
16. 2. 2009

Filmový kanál Nova Cinema dosáhl minulý týden nejvyššího podílu na sledovanosti za dobu, co je součástí elektronického měření sledovanosti pomocí peoplemetrů. Podle tiskové koordinátorky společnosti CET 21 Kateřiny Šebkové dosáhl průměrný denní podíl Novy Cinemy u diváků ve věku 15 až 54 let, v čase od 10:00 do 02:00 hod. téměř dvou procent.

V tuto dobu sledovalo Novu Cinemu 0,34 procenta diváků. Podíl na sledovanosti v hlavním vysílacím čase činil 1,69 procenta, při sledovanosti 0,54 procenta diváků v cílové skupině 15 až 54 let, upřesnila Šebková. V cílové skupině diváků starších 15 let, na kterou měří sledovanost většina televizí, dosáhla Nova Cinema průměrného denního podílu v čase od 10:00 do 02:00 hod. ve výši 1,51 procenta a v průměru ji sledovalo 0,32 procenta všech dospělých diváků.

V hlavním vysílacím čase činil podíl na sledovanosti 1,29 procenta a rating 0,51 procenta, dodala Šebková.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).