UVNITŘ DENNÍ DATA Neobvykle nízkého podílu na dospělém publiku, který ji katapultoval až na pozici deváté nejsledovanější televize v zemi, dosáhla ve čtvrtek Nova Cinema. Filmový kanál televize Nova zaujal po celý den v průměru 4,01 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. Novu Cinema předběhla nejen televize Barrandov, vůči níž se programově vymezuje, ale také sportovní kanál ČT 4, zpravodajská ČT 24, Prima Cool a kulturní kanál ČT 2.
K TÉMATU: Nova Cinema poráží televizi Barrandov. Jejími vlastními zbraněmi
Nově Cinema se ve čtvrtek nedařilo ani v „její“ cílové skupině diváků od 15 do 54 let, v níž skončila v průměrném celodenním podílu až na sedmém místě. Před ní se umístila TV Barrandov, ČT 4 a Prima Cool. Nova Cinema v této cílové skupině vykázala průměrný celodenní podíl 5,4 procenta, TV Barrandov 5,85 procenta, ČT 4 pak 6,27 procenta a Prima Cool dokonce 6,75 procenta. Obvykle však Nova Cinema v této cílovce atakuje hranici šesti až sedmi procent, a v široké cílové skupině všech dospělých diváků bývá její výsledek těsně pod šesti procenty.
Celodenní průměrný podíl televizí na publiku, čtvrtek 25. srpna 2011 (D15+)
Nova – 28,29%
Prima – 17,84%
ČT 1 – 12,23%
ostatní TV – 8,82%
TV Barrandov – 5,94%
ČT 4 – 5,69%
ČT 24 – 5,14%
Prima Cool – 4,33%
ČT 2 – 4,30%
Nova Cinema – 4,01%
Atmedia – 2,02%
Prima love – 1,38%
Zdroj: ATO – Mediaresearch