Nová hlavní stránka Yahoo podporuje Facebook, Gmail i eBay

22. 7. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Americký portál Yahoo přichází s novou verzí své hlavní stránky. Kromě nového fialového loga přináší řadu změn a vylepšení. Tou největší novinkou je ale úplně předělaný postranní panel v levé části stránky. Původně sloužil jako rozcestník s odkazy na další služby portálu Yahoo. Nyní již není pouhou sbírkou odkazů. Pokud nad některým z tlačítek chvilku podržíte kurzor myši, zobrazí se box s dalšími informacemi. Můžete si tak zobrazit e-maily ve schránce, předpověď počasí, finanční zpravodajství…

Americký portál Yahoo přichází s novou verzí své hlavní stránky. Kromě nového fialového loga přináší řadu změn a vylepšení. Tou největší novinkou je ale úplně předělaný postranní panel v levé části stránky. Původně sloužil jako rozcestník s odkazy na další služby portálu Yahoo. Nyní již není pouhou sbírkou odkazů. Pokud nad některým z tlačítek chvilku podržíte kurzor myši, zobrazí se box s dalšími informacemi. Můžete si tak zobrazit e-maily ve schránce, předpověď počasí, finanční zpravodajství a podobně. Postranní panel je otevřen třetím stranám, takže na něm lze nalézt i widgety Facebooku nebo aukční síně eBay umožňující sledovat dění na těchto serverech.

Zpravodajský výstup rozdělený do dílčích karet uprostřed hlavní stránky doznal také několika změn. Hlavně ale bylo zjednodušeno jeho výchozí tématické rozdělení. Doplněn byl pak rotující přehled aktuálních zpráv s videem, které si uživatel může přehrát, aniž by opustit hlavní stránku Yahoo. Box s ovládacími a informačními prvky pro registrované uživatele Yahoo, který byl dříve v pravém sloupci, již při nasazení nového levého postranního panelu není nutný. Na jeho místě nyní uživatelé naleznou žebříček deseti momentálně nejzadávanějších vyhledávacích dotazů.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).