V souvislosti s přechodem na digitální vysílání se také hodně diskutuje o tom, jak si rozdělí jednotlivé televize diváky mezi sebe. A zůstane Nova českou jedničkou ve sledovanosti? Tuto otázku si položil včera server Aktuálně.cz, konkrétně jeho redaktorka Veronika Suchá. Článek, v němž je citováno i z textu DigiZone.cz, poskytuje také stanovisko české komerční jedničky, která věří, že si získá přízeň diváků i nadále. To, že je TV Nova dlouhodobě jedničkou na trhu, není způsobené pokrytím, ale především kvalitou programů na všech svých kanálech,
řekla Aktuálně.cz mluvčí televize Michaela Fričová.
ČTĚTE TAKÉ: Zapínáme. Teď ještě, aby se taky vypínalo
Velmi dobrým marketingovým krokem však byl bezpochyby postup Primy, která vstoupila do digitálního multiplexu 2 Českých Radiokomunikací, ač se s jejím vysíláním původně počítalo pro síť 3 společnosti Czech Digital Group. Bylo to pro nás tržní rozhodnutí, České Radiokomunikace jsou silným hráčem a nabízejí kvalitní pokrytí digitálním signálem, díky kterému se prakticky ihned dostaneme k 5 milionům diváků v ČR,
konstatoval ředitel Primy Marek Singer.