Pokud chcete být připraveni a neztratit se v dnešní turbulentní době, přidejte se k nám a 12. října navštivte Czech Internet Forum 2021. Kompletní program a všechny důležité informace najdete na webu konference.
Reklamní a mediální svět prochází výraznými změnami. Některé urychlila covidová pandemie, jiné trvají již delší dobu a významně mění způsob, jakým získáváme informace a konzumujeme média. S odstupem času na vše reaguje evropská legislativa, která chystá jedny z nejzásadnějších úprav pravidel v oblasti médií a marketingu.
Média a marketing – změny pravidel hry v roce 2021
Jaké právní změny se letos odehrávají v digitálním světě médií? Jak je to s vývojem remarketingu? A co digitální směrnice? V jakém je stavu a jak změna zákona zasáhne média a jak marketing? Na novou právní úpravu se podíváme s advokátkou na volné noze Petrou Dolejšovou, konkrétně se zaměříme na tato témata:
- Licence pro použití novinářských článků – kdo je bude muset mít a jak se budou shánět?
- Kdy se naopak mediální obsah bude moci i nadále používat bez uděleného souhlasu nebo licence?
- Jaký dopad to bude mít na weby a aplikace, které pracují hlavně s cizím zpravodajským obsahem?
- Jak budou filtrovat obsah sociální sítě, YouTube nebo různá fóra? Jaký dopad to bude mít na běžný marketing?
- Kterých platforem a společností se změny naopak týkat nebudou?
- Kdy novou úpravu vůbec očekávat?
Blízké budoucnosti reklamního trhu se budou věnovat ve společném příspěvku Tomáš Hynčica z Nielsen Admosphere a Ondřej Novák z Asociace mediálních agentur (ASMEA).
Na rozvoj placeného i neplaceného videoobsahu na českém trhu a konkurenceschopnost videotéky Voyo vedle nadnárodních hráčů, jako jsou Netflix či HBO GO, si posvítí Daniel Grunt z Central European Media Enterprises (CME).
Zpravodajství prošlo během pandemie covid-19 těžkou zkouškou. Jak obstálo a jak je na tom s důvěrou u konzumentů, zhodnotí Hana Friedlaenderová z Nielsen Admosphere společně s Josefem Šlerkou z Filozofické fakulty Univerzity Karlovy.
U logistiky a konkrétně perfektního zvládnutí tzv. poslední míle se zastaví Martin Marek z technologicko-logistického startupu DoDo. Jak přesně fungují online tržiště a jaký je jejich potenciál, prozradí Miroslava Birešová z Kaufland.de.
Seznamte se i s dalšími našimi spíkry. Jejich kompletní výčet, včetně témat, se kterými 12. října vystoupí na podiu Konferenčního centra City v Praze, najdete na webu konference. Pro účast stačí vyplnit jednoduchý online formulář.
Partnerem konference je DoDo, FTV Prima, Kaufland.de, LCG New Media, Teads, mediálními partnery jsou Marketing Journal, MediaGuru a Seznam.cz. Produktový partner je Easy Event. Konference proběhne za podpory TUESDAY Business Network. Organizátorem je Lupa.cz, produkci zajišťuje Internet Info.