Hlavní navigace

Nová legislativa otřese světem médií a marketingu

1. 10. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Internet Info
Na Czech Internet Foru 2021 se podíváme na vývoj reklamního trhu, budoucnost videoobsahu nebo důvěru ve zpravodajství.

Pokud chcete být připraveni a neztratit se v dnešní turbulentní době, přidejte se k nám a 12. října navštivte Czech Internet Forum 2021. Kompletní program a všechny důležité informace najdete na webu konference.

Reklamní a mediální svět prochází výraznými změnami. Některé urychlila covidová pandemie, jiné trvají již delší dobu a významně mění způsob, jakým získáváme informace a konzumujeme média. S odstupem času na vše reaguje evropská legislativa, která chystá jedny z nejzásadnějších úprav pravidel v oblasti médií a marketingu.

Média a marketing – změny pravidel hry v roce 2021

Jaké právní změny se letos odehrávají v digitálním světě médií? Jak je to s vývojem remarketingu? A co digitální směrnice? V jakém je stavu a jak změna zákona zasáhne média a jak marketing? Na novou právní úpravu se podíváme s advokátkou na volné noze Petrou Dolejšovou, konkrétně se zaměříme na tato témata:

  • Licence pro použití novinářských článků – kdo je bude muset mít a jak se budou shánět?
  • Kdy se naopak mediální obsah bude moci i nadále používat bez uděleného souhlasu nebo licence?
  • Jaký dopad to bude mít na weby a aplikace, které pracují hlavně s cizím zpravodajským obsahem?
  • Jak budou filtrovat obsah sociální sítě, YouTube nebo různá fóra? Jaký dopad to bude mít na běžný marketing?
  • Kterých platforem a společností se změny naopak týkat nebudou?
  • Kdy novou úpravu vůbec očekávat?

Blízké budoucnosti reklamního trhu se budou věnovat ve společném příspěvku Tomáš HynčicaNielsen Admosphere a Ondřej NovákAsociace mediálních agentur (ASMEA).

Na rozvoj placeného i neplaceného videoobsahu na českém trhu a konkurenceschopnost videotéky Voyo vedle nadnárodních hráčů, jako jsou Netflix či HBO GO, si posvítí Daniel GruntCentral European Media Enterprises (CME).

Zpravodajství prošlo během pandemie covid-19 těžkou zkouškou. Jak obstálo a jak je na tom s důvěrou u konzumentů, zhodnotí Hana FriedlaenderováNielsen Admosphere společně s Josefem ŠlerkouFilozofické fakulty Univerzity Karlovy.

U logistiky a konkrétně perfektního zvládnutí tzv. poslední míle se zastaví Martin Marek z technologicko-logistického startupu DoDo. Jak přesně fungují online tržiště a jaký je jejich potenciál, prozradí Miroslava Birešová z Kaufland.de.

ebf - tip - debata

Seznamte se i s dalšími našimi spíkry. Jejich kompletní výčet, včetně témat, se kterými 12. října vystoupí na podiu Konferenčního centra City v Praze, najdete na webu konference. Pro účast stačí vyplnit jednoduchý online formulář.

Partnerem konference je DoDoFTV PrimaKaufland.de, LCG New Media, Teads, mediálními partnery jsou Marketing Journal, MediaGuru a Seznam.czProduktový partner je Easy EventKonference proběhne za podpory TUESDAY Business Network. Organizátorem je Lupa.cz, produkci zajišťuje Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).