Hlavní navigace

Nova má v záloze ještě jeden až dva volně šířené kanály. A spoustu placených

Jan Potůček

Spuštění nových televizí závisí na ekonomické situaci a vývoji na reklamním trhu, řekl šéf Novy Jan Andruško časopisu Týden. Nova si už registrovala logo programu Bon Bon.

Doba čtení: 1 minuta

Jeden až dva nové volně šířené televizní kanály má ještě připraveny televize Nova. Podle generálního ředitele Jana Andruška však vyčkává s jejich startem na příznivější ekonomickou situaci a další vývoj menších televizních stanic na českém trhu. “V rámci multikanálové strategie máme ještě přichystaný koncept jedné až dvou dalších volně šířených stanic,” řekl Andruško v rozhovoru pro aktuální vydání časopisu Týden. “V případě placeného vysílání pak uvažujeme o celém portfoliu stanic,” dodal.

K TÉMATU: Nova si registruje názvy dalších kanálů. I Pařízkovu Telku, Bon Bon TV či Mozaiku

Nova si už začátkem letošního roku registrovala ochranné známky pro celou řadu potenciálních kanálů, z nichž zatím použila pouze Telku. V záloze má ochranné známky Nova Park, Nova Legend, Nova Story, Nova Bon Bon či Mozaika. Pro název Bon Bon si dokonce už registrovala i vizuální podobu loga. Podle Andruška však není jisté, jak se na českém trhu bude vyvíjet poměr neplacených a placených kanálů. Volně šířených stanic je podle něj nyní nezvykle mnoho, a to i v porovnání s okolními zeměmi.

Našli jste v článku chybu?