Hlavní navigace

Nova opět zdraží reklamní časy, potvrdil ředitel Petr Dvořák

21. 8. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
21. 8. 2007

Televize Nova počítá pro příští rok s dalším růstem ceníku reklamních časů. Hospodářským novinám to naznačil její generální ředitel Petr Dvořák, podle něhož se bude model prodeje reklamních časů pro rok 2008 upravovat. První principy uvedeme na začátku října, řekl Dvořák listu, aniž by dodal, v jakém rozmezí by se mohlo zdražení pohybovat.

Už od letošního ledna prodává Nova reklamu o 15 až 20 procent dráž než v loňském roce. Proti tomu protestují zástupci reklamních agentur. Každý akcionář očekává růst, řekl HN Petr Dvořák. Ceny se zvedají i u osobních automobilů, tak není důvod, proč bychom měli zaostávat. Deník dodává, že zdražení reklamních časů naznačila i nedávná zpráva majitele Novy, bermudské společnosti CME, k pololetním hospodářským výsledkům. Ta se zmiňovala o zavádění nové inzertní strategie a redukci nákladů v Česku.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).