Konec SuperStar pomohl ČT 1 i Primě
Nova klesla v neděli večer bez pěvecké show SuperStar na pozici trojky trhu. Pád se dal očekávat a jistě s ním počítala i sama nejsledovanější komerční televize. Po 20. hodině totiž nasadila americkou komedii Mystery, Aljaška z roku 1999. Tu si nenechal ujít necelý půlmilion diváků při podílu na publiku (share) 12,79 %. U mladšího publika si film vedl o něco lépe – share 17,46 %. Polepšili si naopak Vinaři II, kteří na Primě včera oslovili 801 tisíc diváků (share 18,33 %; 19,7 % v 15–54).
SOBOTNÍ DATA: Česká klasika StarDance neohrozila, taneční show opět kralovala sobotnímu večeru
Nejsledovanějším pořadem se staly tradičně Četnické humoresky, které si po skončení SuperStar na Jedničce polepšily a přiblížily se k hranici 1,3 milionu diváků. Ve výsledku to znamenalo share necelých 30 % a u mladšího publika 23,63 %. Nad Četnické humoresky se dostaly pouze Televizní noviny, které vidělo přes půl druhého milionu lidí. Nejsledovanější televizí byla v neděli s celodenním podílem 19,33 % Jednička, v hlavním vysílacím čase se přehoupla přes 24 %. Nova si udržela vítězství u mladšího publika, Prima byla trojkou.
Biatlon se přehoupl přes půlmilion diváků
Nad pětiprocentním podílem se u dospělého i mladšího publika držel přes den kanál ČT Sport. Mohl za to pochopitelně biatlon, kde nejvíce oslovil jeho polední přímý přenos, který si nenechalo ujít 544 tisíc diváků (share 24,84 %; 23,04 % v 15–54). Světový pohár z Rakouska běžel konkrétně od 11:08 do 12:34. Těsně pod půlmilionem diváků pak skončil přenos nasazený mezi 14:24 a 15:52. Ten se dostal u dospělého publika na 20% podíl. ČT Sport tak byla o necelý procentní bod sledovanější než plnoformátová TV Barrandov.
MINULÝ TÝDEN: Finále SuperStar přiblížilo Novu u mladšího publika večer k třicetiprocentnímu podílu
Úspěšnější než sportovní kanál České televize byl z tematických programů pouze program Nova Cinema. Přes den oslovil 6,54 % publika a v kategorii od 15 do 54 let získal dokonce share 10,10 %. Primu Cool tak porazil i přesto, že ani ona si díky hodnotě 7,34 % u mladšího publika nevedla špatně. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, si obě stanice své pozice prohodily. Nově Cinema pomohla zejména repríza sobotního filmu z hlavního kanálu Novy. Československou komedii Na samotě u lesa si nenechalo ujít 335 tisíc diváků (share 12,22 %; 17,16 % v 15–54).