Hlavní navigace

Nova přišla po skončení Policie Modrava o více než polovinu diváků

15. 6. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Konec úspěšného kriminálního seriálu pomohl zejména Jedničce. Komedie Pupendo ji večer dostala u mladšího publika nad 20% podíl.

Chalupáři oslovili skoro milion diváků

O více než polovinu diváků přišla po skončení kriminálního seriálu Policie Modrava televize Nova. Přesto však nelze tvrdit, že by nedělní večer pro ni dopadl špatně, naopak. I Chalupáři byly nejsledovanějším pořadem po 20. hodině, milionovou hranici ale nepřekročili. Úvodní část si nenechalo ujít 979 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 26,04 %. U mladšího publika dosáhl share ještě o jeden procentní bod vyšší hodnoty. Chalupáři se stali třetím nejsledovanějším pořadem dne po Televizních a Sportovních novinách. Nova bodovala zejména v prime time, přes den skončila v obou kategoriích pod 20 %.

SOBOTNÍ DATA: Sobotní večer patřil sedmdesátinám Karla Šípa, mladší publikum dalo přednost Nově

Nejsledovanější televizí u staršího publika se stala v neděli přes den Jednička, když dosáhla hodnoty nad 19 %. Tu si následně udržela i v hlavním vysílacím čase. Česká komedie Jana Hřebejka Pupendo se stala čtvrtým nejsledovanějším pořadem dne. Ujít si ji na Jedničce nenechalo 706 tisíc diváků (share 19,4 %; 24,18 % v 15–54). Právě u mladšího publika se tato stanice dostala večer na hodnotu téměř 21 %. Televizní trojkou byla s přibližně 10% podílem po celý den Prima. Přibližně okolo této hodnoty se pohybovala i u publika od 15 do 54 let. S 620 tisíci diváky byly jejím nejsledovanějším pořadem hlavní zprávy.

BRAND24

Graf podílu kanálů (14. 6. 2015)
Graf podílu skupin (14. 6. 2015)
Kanály – průměrné podíly (14. 6. 2015)

TV Barrandov večer na téměř osmiprocentním podílu

Vydařený večer má za sebou plnoformátová Televize Barrandov. Ta se s podílem u staršího publika dostala na hodnotu téměř osmi procent. Špatně si nevedla ale ani přes celý den, kdy dosáhla share 7 %. Primetimovému filmu Kolébka plná lží se podařilo překročit hranici tří set tisíc diváků a dosáhl na hodnotu 8,42 %. Na Primě Cool bodoval u mladšího publika Král Škorpion, kterého vidělo 250 tisíc diváků (share 6,83 %; 8,96 % v 15–54). V této kategorii publika, tedy ve skupině od 15 do 54 let, dosáhla stanice primetimového share 7,59 %, což jí zajistilo odstup přibližně tři procentní body od Novy Cinema.

MINULÝ TÝDEN: Policie Modrava skončila, po celou dobu si držela pozici nejsledovanějšího pořadu

Top 10 všechny stanice (14. 6. 2015)
Top 5: ČT1 (14. 6. 2015)
Top 5: ČT2 (14. 6. 2015)
Top 5: ČT24 (14. 6. 2015)
Top 5: ČT sport (14. 6. 2015)
Top 5: ČT :D (14. 6. 2015)
Top 5: ČT art (14. 6. 2015)
Top 5: Nova (14. 6. 2015)
Top 5: Nova Cinema (14. 6. 2015)
Top 5: FANDA (14. 6. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (14. 6. 2015)
Top 5: TELKA (14. 6. 2015)
Top 5: Prima (14. 6. 2015)
Top 5: Prima COOL (14. 6. 2015)
Top 5: Prima love (14. 6. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (14. 6. 2015)
Top 5: TV Barrandov (14. 6. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (14. 6. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (14. 6. 2015)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).