Snížení základní ceny reklamy pro příští rok o 10 procent za GRP (gross rating point, jedno procento zasažené populace, pozn. red.) ohlásila televize Nova. Oproti konkurenční Primě, která cenu reklamy naopak o 10 procent navýší, se tak Nova snaží udržet klíčové inzerenty. Od ledna si tak bude nejsledovanější česká televize účtovat za zásah jednoho procenta populace ve věku od 15 do 54 let částku 20 250 korun za půlminutový spot bez DPH.
K TÉMATU: Primě se daří, dobrou sledovanost promítne do vyšších cen za reklamu
Úprava cenových podmínek pro příští rok umožní zákazníkům získat v rámci své investice výhodnější podmínky a více reklamního prostoru. Všichni zákazníci budou moci využít výhod těchto upravených obchodních podmínek, díky tomu, že televize Nova přistoupila k tomuto kroku ještě před prvním termínem potvrzení závazných objednávek,
uvedla mluvčí Novy Michaela Fričová.
ČTĚTE TAKÉ: Nevyšší šéf Novy Adrian Sarbu opět prodával akcie CME, letos počtvrté
Jako vstřícný krok vůči zákazníkům, jsme se rozhodli vyjít vstříc ve dvou oblastech. Abychom podpořili očekávaný růst poptávky po televizní reklamě v příštím roce, snižujeme základní cenu za rating a k tomu také posouváme z 15. na 20. prosince 2010 termín na podpis ročních objednávek, na něž se vztahuje sedmiprocentní sleva,
dodal výkonný a obchodní ředitel Novy Jan Řehák. Naše pozice ve sledovanosti nám dává prostor k tomu, abychom klientům nabídli výhodnější spolupráci do příštího roku,
dodal.