Nova celodenním lídrem
Také v úterý se první program České televize přiblížil po 20. hodině k hranici jednoho milionu diváků. ČT 1 mohla stavět především na tom, že konkurenční Nova prozatím nenasadila svůj hlavní seriálový pilíř, tedy Ordinaci v růžové zahradě 2. Nejlepší trapasy si nenechalo ujít 962 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 23,93 %, u mladších diváků se share pohyboval okolo 17 %. U mladšího publika vedla mírně nad formátem České televize Nova, která se blížila k 18 %. Rodinku si nenechalo ujít celkem 661 tisíc diváků (share 17,17 %).
PONDĚLNÍ DATA: Případy 1. oddělení II. udržely vysokou sledovanost první řady, porazily zprávy Novy
Na pozici nejsledovanější televize se vrátila v úterý Nova. Její celodenní podíl u dospělého publika dosáhl hodnoty 17,52 %, u mladších diváků pak 19,42 %. Zatímco přes den Jedničku od Novy dělilo v kategorii 15+ přibližně půl druhého procentního bodu, u publika 15–54 padla pod 10 %. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, si televize mezi sebe publikum rozdělily – jedna zvítězila u dospělých a druhá u mladších diváků. Pozici trojky trhu držela Prima s celodenním podílem 14,19 %. Zprávy FTV se blížily k milionu.
TV Barrandov s podílem 7,25 %, večer s 6,45 %
Plnoformátové Televizi Barrandov svědčí, že konkurence prozatím nevstoupila naplno do jarní sezóny. Celodenní podíl stanice se včera přehoupl přes 7 % a ani ve večerních hodinách se jí nedařilo špatně – share 6,45 %. Největším lákadlem tu byly s 324 tisíci diváky (share 9,94 %; 5,88 % v 15–54) Naše zprávy. Právě ty prozatím sázejí na absenci novácké Ulice. Soudkyně Barbara skončila těsně pod hranicí 320 tisíc diváků (share 11,74 %; 9,25 % v 15–54). Talk show Sejdeme se na Cibulce vidělo necelých 300 tisíc diváků (share 9,27 %).
MINULÝ TÝDEN: V úterý překvapily na Barrandově Naše zprávy, výrazně překonaly i Soudkyni Barbaru
Na kanálu ČT Sport se uzavřelo úspěšně Mistrovství světa v hokeji hráčů do 20 let. Finálový zápas mezi Finskem a Ruskem vidělo 192 tisíc diváků (share 5,19 %; 6,86 % v 15–54). Díky tomu se primetimový podíl stanice dostal u mladšího publika na 6,07 %. Po celý den se pak podíl kanálu pohyboval okolo 5 %. Dvojka zaujala nejvíce dokumentem Speciální zbraně, který vidělo 216 tisíc lidí (share 5,34 %). Souboj o mladší publikum mezi Primou Cool a Novou Cinema vyhrál tematický kanál Primy. Po celý den se pohyboval nad 6 %.