Hlavní navigace

Nova s Markízou chtějí mít programově silný podzim navzdory krizi

2. 6. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

2. 6. 2009

Obě největší komerční televize v Česku a na Slovensku – Nova s Markízou – chtějí mít navzdory probíhající ekonomické krizi programově silný podzim. I proto se zástupci obou televizí dohodli na realizaci společného projektu Česko Slovenská Superstar.

K TÉMATU: Nova s Markízou společně představily projekt Česko Slovenská Superstar

Letošní rok je z hlediska inzerce těžký, inzerenti si výrazně hlídají rozpočty a tato situace by se nemusela změnit ani na podzim. Ředitelé obou televizí ale deklarovali, že navzdory očekávaným nižším příjmům z reklamy potřebují mít silný podzim. „Pokud budeme mít silný podzim, získáme tím i lepší východiskovou pozici pro vyjednávání podmínek na příští rok,“ uvedl generální ředitel TV Nova Petr Dvořák.

Lupa tip MF temata2

Podle některých analýz by současná ekonomická krize měla začít odeznívat až v průběhu příštího roku a tehdy se očekává i jisté oživení trhu s reklamou. Zda ale společná Superstar přinese televizím úspěch bude jasné právě koncem letošního roku. Společný projekt vyjde Novu i Markízu podstatně levněji než kdyby každá televize realizovala svoji Superstar samostatně. „Jsou tam některé vícenáklady, ale celkový rozpočet se dělí mezi obě televize a ty díky tomu šetří,“ dodal Dvořák.

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.