Nova s Markízou chtějí mít programově silný podzim navzdory krizi

2. 6. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
2. 6. 2009

Obě největší komerční televize v Česku a na Slovensku – Nova s Markízou – chtějí mít navzdory probíhající ekonomické krizi programově silný podzim. I proto se zástupci obou televizí dohodli na realizaci společného projektu Česko Slovenská Superstar.

K TÉMATU: Nova s Markízou společně představily projekt Česko Slovenská Superstar

Letošní rok je z hlediska inzerce těžký, inzerenti si výrazně hlídají rozpočty a tato situace by se nemusela změnit ani na podzim. Ředitelé obou televizí ale deklarovali, že navzdory očekávaným nižším příjmům z reklamy potřebují mít silný podzim. „Pokud budeme mít silný podzim, získáme tím i lepší východiskovou pozici pro vyjednávání podmínek na příští rok,“ uvedl generální ředitel TV Nova Petr Dvořák.

MM Influenceři

Podle některých analýz by současná ekonomická krize měla začít odeznívat až v průběhu příštího roku a tehdy se očekává i jisté oživení trhu s reklamou. Zda ale společná Superstar přinese televizím úspěch bude jasné právě koncem letošního roku. Společný projekt vyjde Novu i Markízu podstatně levněji než kdyby každá televize realizovala svoji Superstar samostatně. „Jsou tam některé vícenáklady, ale celkový rozpočet se dělí mezi obě televize a ty díky tomu šetří,“ dodal Dvořák.

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).