Obě největší komerční televize v Česku a na Slovensku – Nova s Markízou – chtějí mít navzdory probíhající ekonomické krizi programově silný podzim. I proto se zástupci obou televizí dohodli na realizaci společného projektu Česko Slovenská Superstar.
K TÉMATU: Nova s Markízou společně představily projekt Česko Slovenská Superstar
Letošní rok je z hlediska inzerce těžký, inzerenti si výrazně hlídají rozpočty a tato situace by se nemusela změnit ani na podzim. Ředitelé obou televizí ale deklarovali, že navzdory očekávaným nižším příjmům z reklamy potřebují mít silný podzim. „Pokud budeme mít silný podzim, získáme tím i lepší východiskovou pozici pro vyjednávání podmínek na příští rok,“ uvedl generální ředitel TV Nova Petr Dvořák.
Podle některých analýz by současná ekonomická krize měla začít odeznívat až v průběhu příštího roku a tehdy se očekává i jisté oživení trhu s reklamou. Zda ale společná Superstar přinese televizím úspěch bude jasné právě koncem letošního roku. Společný projekt vyjde Novu i Markízu podstatně levněji než kdyby každá televize realizovala svoji Superstar samostatně. „Jsou tam některé vícenáklady, ale celkový rozpočet se dělí mezi obě televize a ty díky tomu šetří,“ dodal Dvořák.