AKTUALIZOVÁNO Finále soutěže Česko Slovenská SuperStar, kterou společně vysílaly komerční televize Nova a Markíza, sledovalo na české komerční jedničce více než dva a půl milionu diváků ve skupině 15+. V této cílové skupině sledovalo finále soutěže 2 542 tisíc lidí,
uvedla tisková mluvčí Novy Michaela Fričová. Rekordní podíl na sledovanosti 64,35 % byl zaznamenán ve skupině 15–54.
Podíl na trhu si také pochválila sesterská Markíza ze Slovenska. Největší sledovaností 28,8 % a nejvyšším podílem 64,1 % v rámci Česko Slovenské SuperStar skončilo včerejší finále prví mezinárodní pěvecké soutěže na Markíze,
uvedla za Markízu Miroslava Labašová. V cílové skupině 12+ šlo o 1 milión 354 tisíc diváků. Co se týká počtu hlasů, do finále dorazilo celkem 1 272 853 krátkých textových zpráv (SMS).