Hlavní navigace

Markízu by mohla vést šéfka marketingu Zuzana Ťapáková

15. 10. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: 115393
15. 10. 2010

UVNITŘ FOTO Podobně jako u české Novy, také u slovenské Markízy se uvažuje o tom, že by uvolněný post generálního ředitele mohla zastávat stávající šéfka marketingu této stanice Zuzana Ťapáková. S odvoláním na tři nezávislé zdroje to uvedl server Mediálne.sk. V české Nově se pro změnu od května spekuluje o tom, že by se novou generální ředitelkou po Petru Dvořákovi mohla stát stávající ředitelka marketingu Miloslava Nováková.

K TÉMATU: Slovenská Markíza změní generálního ředitele. Václav Mika končí

V obou případech nechtějí televize, jejich mateřská společnost CME, ani samy marketingové ředitelky cokoli komentovat. Markíza je bez generálního ředitele od 28. září, kdy na tuto funkci rezignoval Václav Mika. Nova nemá generálního ředitele již od jara, kdy z tohoto postu odešel Petr Dvořák, který povýšil na pozici viceprezidenta CME pro televizní vysílání. Provozním šéfem Novy se však od června stal programový ředitel David Stogel.

ČTĚTE TAKÉ: Markízu bude řídit dočasně bývalý šéf Novy Petr Dvořák

Markíza funkci provozního nebo výkonného ředitele nemá, proto je pro ni volné místo generálního ředitele více nepříjemné. Nabídku na tuto funkci dostal již letos na jaře generální ředitel konkurenční televize Joj František Borovský, ale odmítnul ji. Mezi dalšími adepty, kterých CME údajně uvažuje, je současný ředitel zpravodajství a publicistiky Markízy Tibor Búza a generální ředitel kabelové společnosti UPC Slovensko Martin Maťaješe.

NAPSALI JSME: Hospodářské noviny: šéf Novy Dvořák končí, nahradí ho Nováková

cif 24 - early cena - média

Ťapáková je členkou vedení Markízy ještě od dob, kdy televizi vedl její zakladatel Pavol Rusko. Zažila tedy všechny tři dosavadní generální ředitele: po Ruskově odchodu Vladimíra Repčíka i jeho nástupce Václava Miku. V tom si je podobná i s Miloslavou Novákovou na Nově, která v nejsledovanější české televizi působila už za prvního ředitele Vladimíra Železného, včas ale vsadila na nové vedení z finanční skupiny PPF včele s Petrem Dvořákem.

Marketingová ředitelka slovenské televize Markíza Zuzana Ťapáková, která je podle serveru Mediálne.sk nejvážnější kandidátkou na generální ředitelku Markízy (Foto: TV Markíza)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).