Hlavní navigace

Novou televizi Relax sledují zatím maximálně desítky tisíc diváků, Rebel ještě méně

27. 9. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKA Diváky Relaxu lákal prozatím nejvíce Petr Novotný za humny, a to konkrétně 15. září, na Rebelu je nejsledovanějším klipem Everybody’s Fool od Evanescence.

Prozatím minimální sledovanost vykazují podle peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO) nové kanály RelaxRebel mediální skupiny Pohoda, za níž stojí ostravský podnikatel Radim Pařízek. Nejúspěšnějším pořadem na hlavní vlajkové lodi, tedy kanálu Relax, byl 15. září pořad Novotný za humny, který oslovil svou nejsledovanější částí vysílanou v době od 21:12 do 21:21 konkrétně 28 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 0,66 %. Pořady Mapy vašich cest nebo Krampo voloviny se pak pohybovaly už pod 20 tisíci diváky.

Top 5 nejsledovanějších pořadů TV Relax:

  • Novotný na cestách – 15. září – 28 tisíc diváků (share 0,66 %); blok 21:12 – 21:21
  • Novotný na cestách – 15. září – 22 tisíc diváků (share 0,50 %); blok 20:40 – 21:05
  • Mapy vašich cest – 25. září – 20 tisíc diváků (share 0,62 %); blok 21:45 – 21:58
  • Krampo voloviny – 21. září – 19 tisíc diváků (share 0,54 %); blok 20:59 – 21:08
  • Krampo voloviny – 14. září – 19 tisíc diváků (share 0,55 %); blok 21:04 – 21:17

Ještě menší sledovanost než Relax vykázala stanice Rebel, a to logicky vzhledem k tomu, že se jedná o kanál věnovaný výhradně milovníkům rockové hudby. Nejoblíbenější jsou tedy na této stanici právě videoklipy. Prvenství si v tomto směru drží americká skupina Evanescence s písničkou Everybody’s Fool, kterou Rebel vysílal 21. září od 17:50 do 17:53. Pro Pařízka jde v tomto případě především o splnění vlastního snu. Ostravský podnikatel je sám aktivním rockerem a bubeníkem skupiny Citrón.

K TÉMATU: Radim Pařízek spouští kanály Relax a Rebel. Poradíme, kde a jak je naladit

Top 5 nejsledovanějších videoklipů TV Rebel:

CS24 tip temata

  • Evanescence – Everybody's Fool – 15 tisíc diváků (share 0,82 %); vysíláno 21. září
  • Bon Jovi – Bed of Roses – 13 tisíc diváků (share 0,74 %); vysíláno 21. září
  • ZZ Top – Legs – 13 tisíc diváků (share 0,74 %), vysíláno 21. září
  • Seppultura – Inner Self – 12 tisíc diváků (share 0,29 %), 26. září
  • Nirvana – Smells Like Teen Spirit – 11 tisíc diváků (share 0,77 %), 21. září

NEPŘEHLÉDNĚTE: Sledovali jsme živě: Radim Pařízek o plánech skupiny Pohoda, multiplexu 4 a Regionální sítě 7

Do mediální skupiny Pohoda ostravského podnikatele Radima Pařízka byla od 9. září zařazena také hudební televize Retro, dříve Retro Music Television, za níž stojí zakladatelé Óčka Pavel AttelJiří Němeček. Stanice už se sice nachází v peoplemetrovém měření delší dobu, ale je možné uvést i její data. Pro zajímavost, nejsledovanějším pořadem na Retru byla včera republika vysílaná od 21. do 22. hodiny. Nenechalo si ji ujít 7 tisíc diváků (share 0,19 0). Na druhém místě byl pořad repete (čas vysílání od 16 do 17 hodin) – 4 tisíce diváků (share 0,3 %).

Celodenní a primetimové podíly stanic Relax, Rebel a Retro (26. září 2013)
Stanice Celodenní (15+) Prime time (15+) Celodenní (15–54) Prime time (15–54)
Relax 0,18 0,15 0,16 0,09
Rebel 0,08 0,08 0,15 0,15
Retro 0,10 0,11 0,19 0,02

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).