Hlavní navigace

Nový HTC Wildfire v prodeji jen přes slevový BigBrands

Patrick Zandl

Kuriozní kousek se podařil serveru slevového prodeje BigBrands. Fanoušky očekávaný nový telefon s operačním systémem Android HTC Wildfire místo toho, aby zamířil na pulty prodejen, se bude po dobu několika dní prodávat exkluzivně „ve slevě“ právě na BigBrands za 6199 Kč. BigBrands je sice jenom „pro zvané“, ale dovnitř se můžete dostat přes malý backdoor i bez ní. Zajímavé na celé akci je především to, jak se HTC zkouší vybudit hype kolem svého telefonu tím, že jej uvádí do prodeje nejdříve…

Kuriozní kousek se podařil serveru slevového prodeje BigBrands. Fanoušky očekávaný nový telefon s operačním systémem Android HTC Wildfire místo toho, aby zamířil na pulty prodejen, se bude po dobu několika dní prodávat exkluzivně „ve slevě“ právě na BigBrands za 6199 Kč. BigBrands je sice jenom „pro zvané“, ale dovnitř se můžete dostat přes malý backdoor i bez ní. Zajímavé na celé akci je především to, jak se HTC zkouší vybudit hype kolem svého telefonu tím, že jej uvádí do prodeje nejdříve přes internet a rovnou přes partnera zaměřeného na slevový přímý klubový prodej. BigBrands má dnes kolem 70 000 registrovaných uživatelů a HTC Wildfire je cenově momentálně nejpříznivěji posazený telefon s chytrým operačním systémem a přizpůsobený ke vstupu do sociálních sítí, konkurovat mu má počátkem příštího měsíce Vodafone 845.

O trendu hromadného nákupu se slevou jsme na Lupě psali již dříve. V Česku jde o stále oblíbenější způsob nákupu zboží i služeb. A je zajímavé sledovat čísla. Například SlevoMat prodal téměř 200 víkendových ubytování v hotelu Jean de Carro v historickém centru Karlových Varů po 3300 Kč, tedy za jediný den vygeneroval hotelu obrat 643 000 Kč. Sleva byla 50%.

Našli jste v článku chybu?