Večer ovládla opět komedie Marie Poledňákové
Výrazně větší zájem měli televizní diváci ve čtvrtek o Evropskou ligu, než tomu bylo den předtím u fotbalové Ligy mistrů. Mohla za to především pochopitelně skutečnost, že v rámci první jmenované soutěže včera hrál i český tým. Proti PEC Zwolle se postavila AC Sparta Praha. Kanálu ČT Sport přinesl tento duel téměř 340 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 9,36 %, nad 9 % se dostal i u mladšího publika. Tematický kanál České televize tak v prime time porazil mimo jiné i TV Barrandov, a to o necelé 1 %. Nejsledovanějším pořadem této stanice bylo Podivné dědictví – 242 tisíc diváků (share 7,11 %).
STŘEDEČNÍ DATA: Cesty domů zvítězily nad Comebackem těsně, sitcom u mladých výrazně bodoval
Prime time patřil televizi Nova a komedii Jak dostat tatínka do polepšovny. Ta se stejně jako před několika dny Jak vytrhnout velrybě stoličku stala druhým nejsledovanějším pořadem dne hned po Televizních novinách. Ty se u staršího publika dostaly k 49 % a u mladších diváků dosáhly hodnoty 46,89 %. Komedii Jak dostat tatínka do polepšovny si pustil 1,257 milionu diváků (share 34,8 %; 40,67 % v 15–54). Nad milionem diváků byly i Sportovní noviny. Druhou nejsledovanější relací byly v součtu kanálů ČT 1 a ČT 24 Události, které se staly zároveň nejsledovanějším pořadem České televize. Svatby v Benátkách se udržely na Primě nad šest sty tisíci diváky.
Sedm stanic pod stotisícovou hranicí
Hned sedm stanic se ve čtvrtek za celý den nedokázalo přehoupnout přes magickou hranici sta tisíc diváků. Tentokrát nešlo jen o tradiční „osazenstvo“, ale i programy Fanda a Prima love. Pouze s jediným pořadem nad tímto pomyslným milníkem figurovala Dvojka. Filmem Pouta oslovila 117 tisíc diváků (share 3,34 %). Fanda se v rámci celodenního i primetimového podílu u staršího publika pohyboval pod 1 %. Tento podíl dosáhl pouze u mladšího publika v rámci celodenního share. Naopak Smíchov měl u diváků ve věku od 15–54 let v obou měřených částech dne 3 % podíl.
MINULÝ TÝDEN: ČT Sport se včera díky atletice dařilo, v prime time překročil podíl 10 %
Tematické kanály Nova Group pomyslně zachraňovala Námořní vyšetřovací služba. Nad dvě stě tisíc diváků se dostaly oba její díly. Sledovanější byla část od 21. hodin, kterou si nenechalo ujít 235 tisíc diváků (share 6,39 %; 6,31 % v 15–54). Více než sto tisíc diváků měly na Primě Cool pouze Simpsonovi vysílaní od 18:56. Bylo jich 120 tisíc (share4,43 %; 9,45 % v 15–54).