Hlavní navigace

O monetizaci hybridních televizí bude řeč 7. října na Innovation Day

2. 10. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Konference pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu nabídne přednášky plné praktických ukázek, budoucích trendů, očekávaného vývoje HbbTV v České republice a další.

Do tradičního světa televizí vstupuje stále více nových digitálních technologií, které se ho snaží propojit se světem onlinu. Dokážeme efektivně připravit zajímavý reklamní prostor v interaktivní televizi? Pokud vás zajímá, jaké novinky a změny nás čekají v oblasti hybridního vysílání, nenechte si ujít další ročník Innovation Day: Monetizace HbbTV, který proběhne už ve středu 7. října v Praze.

Na konferenci přivítáme dva zahraniční řečníky:

Patrick Rabu poukáže na stávající nasazování HbbTV ve světě a podělí se s vámi o zkušenosti z klíčových zahraničních trhů. Příklady interaktivních HbbTV reklam vysílaných v polských televizních stanicích představí Pawel Tutka.

O své zkušenosti se s vámi dále podělí:

BRAND24

  • Martin Gebauer z Českých Radiokomunikací prozradí, co vše dokážeme připravit pro HbbTV v České republice.
  • Lukáš Hnilička z TV Óčko poradí, jak si vychovat vlastní hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah.
  • Pavel Kohout z České televize nastíní budoucí trendy ve vývoji aplikací pro HbbTV, prozradí, jak probíhalo MS v hokeji z pohledu HbbTV a jak na tom bude Olympiáda v Riu.
  • Robert Mitka z Českých Radiokomunikací napoví, jak si stojí HbbTV z pohledu monetizace. 
  • Petr Németh z Českých Radiokomunikací vystoupí s přednáškou o využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV.

A co ovlivní budoucnost televize během následujících pěti let? Budou k dispozici běžné televize s HbbTV? Dozvíte se v panelové diskuzi Tomáše Bičíka, Petra Nemétha a Daniela Grunta.
Podrobnosti o programu se dočtete na oficiálních stránkách konference Innovation Day: Monetizace HbbTV.

Konferenci organizuje TUESDAY Business Network pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu. Generálním partnerem konference jsou České Radiokomunikace, mediálními partnery jsou servery DigiZone.cz a Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).