Do tradičního světa televizí vstupuje stále více nových digitálních technologií, které se ho snaží propojit se světem onlinu. Dokážeme efektivně připravit zajímavý reklamní prostor v interaktivní televizi? Pokud vás zajímá, jaké novinky a změny nás čekají v oblasti hybridního vysílání, nenechte si ujít další ročník Innovation Day: Monetizace HbbTV, který proběhne už ve středu 7. října v Praze.
Na konferenci přivítáme dva zahraniční řečníky:
Patrick Rabu poukáže na stávající nasazování HbbTV ve světě a podělí se s vámi o zkušenosti z klíčových zahraničních trhů. Příklady interaktivních HbbTV reklam vysílaných v polských televizních stanicích představí Pawel Tutka.
O své zkušenosti se s vámi dále podělí:
- Martin Gebauer z Českých Radiokomunikací prozradí, co vše dokážeme připravit pro HbbTV v České republice.
- Lukáš Hnilička z TV Óčko poradí, jak si vychovat vlastní hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah.
- Pavel Kohout z České televize nastíní budoucí trendy ve vývoji aplikací pro HbbTV, prozradí, jak probíhalo MS v hokeji z pohledu HbbTV a jak na tom bude Olympiáda v Riu.
- Robert Mitka z Českých Radiokomunikací napoví, jak si stojí HbbTV z pohledu monetizace.
- Petr Németh z Českých Radiokomunikací vystoupí s přednáškou o využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV.
A co ovlivní budoucnost televize během následujících pěti let? Budou k dispozici běžné televize s HbbTV? Dozvíte se v panelové diskuzi Tomáše Bičíka, Petra Nemétha a Daniela Grunta.
Podrobnosti o programu se dočtete na oficiálních stránkách konference Innovation Day: Monetizace HbbTV.
Konferenci organizuje TUESDAY Business Network pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu. Generálním partnerem konference jsou České Radiokomunikace, mediálními partnery jsou servery DigiZone.cz a Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.