Vítězem výběrového řízení Asociace televizních organizací (ATO) na realizaci pilotního projektu crossplatformního měření videoobsahu se stala agentura TNS Aisa. Prostřednictvím tiskové zprávy to dnes v pozdním odpoledni oznámila ATO. Jako důvod pro výběr tohoto vítěze uvedla, že její nabídka nejlépe vyhověla požadavkům zadání. Kromě TNS Aisa obdrželo sdružení návrhy na řešení crossmediálního měření od agentur GfK, Median, STEM/MARK a Nielsen Admosphere.
K TÉMATU: SPIR vyhodnotil nabídky na crossmediální měření, postaví na nich tendr na NetMonitor
Komplexní měření videoobsahu na všech obrazovkách a mobilních zařízeních je ambicí ATO pro příští projekt měření sledovanosti televizního vysílání v letech 2018–2022. Od praktické zkušenosti s pilotním projektem si ATO slibuje upřesnění jednotlivých výzkumných parametrů a snazší nastavení veřejné zakázky, v jejímž režimu výběrové řízení ATO probíhá. Na poptávku ATO odpovědělo celkem pět výzkumných společností, z nichž tři byly předmětem závěrečného posuzování hodnotící komise. TNS Aisa nabídla zajímavé řešení pilotního měření plně v kontextu globálních technologií, používaných metodik a nástrojů,
uvedla Vlasta Roškotová, jednatelka ATO.