Chytrá síť pokrývá 98 procent populace České republiky, pochlubila se Telefónica O2. Neradujte se však, že je řeč o 3G signálu. Chytrá síť je marketingové označení, které Telefónica O2 použila ve své podzimní reklamní kampani. Schovávají se za ním všechny datové technologie, které dominantní telekomunikační operátor v zemi ve své mobilní síti poskytuje. Zmíněné pokrytí 98 procent tuzemské populace se týká technologie EDGE, kterou operátoři napříč trhem dlouho chtěli uspokojovat hlad zákazníků po skutečně rychlém připojení.
Jak je na tom Telefónica O2 s budováním sítě třetí generace? Její síť na bázi UMTS k 31. říjnu 2010 běží v 74 městech a měla by tak pokrývat 40 procent populace. Nejnověji byla uvedena do provozu Kroměříži, Svitavách, Prostějově, Třebíči a Chomutově. Ještě letos chystáme pro naše zákazníky překvapení v podobě pokrytí dalších zajímavých míst v ČR,
uvedl Petr Matějovský, ředitel segmentu pro mobilní hlas a data společnosti Telefónica O2. (Tisková zpráva)