Hlavní navigace

O2 přichází s webovou samoobsluhou, Vodafone kvůli ní čelí kritice

22. 8. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Telefónica dnes spustila webovou samoobsluhu. Jejím prostřednictvím budou zákazníci moci nově sledovat a měnit nastavení svých služeb či monitorovat čerpání datových limitů. Služba je spuštěna v pilotním provozu, zahájení ostrého provozu společnost plánuje během několika týdnů. Samoobsluha je dostupná zdarma na portálu Moje O2, a to jak paušálním, tak zákazníkům předplacených služeb.

Telefónica dnes spustila webovou samoobsluhu. Jejím prostřednictvím budou zákazníci moci nově sledovat a měnit nastavení svých služeb či monitorovat čerpání datových limitů. Služba je spuštěna v pilotním provozu, zahájení ostrého provozu společnost plánuje během několika týdnů. Samoobsluha je dostupná zdarma na portálu Moje O2, a to jak paušálním, tak zákazníkům předplacených služeb.

Webovou samoobsluhu nabízí svým zákazníkům například také Vodafone, který v poslední době čelí kritice ze strany uživatelů kvůli špatnému fungování služby. Zákazníci si ve zvýšené míře na Vodafone stěžují také na Českém telekomunikač­ním úřadě.

Zdroj: tisková zpráva

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).