Největší provozovatel IPTV na našem trhu, společnost O2 Czech Republic, rozjel od neděle 1. listopadu vánoční reklamní kampaň k propagaci služby O2TV. K dispozici bude v tisku, onlinu, outdooru (venkovních prostorech, pozn. red.), na prodejnách a samozřejmě také v televizi, která reklamní spoty odvysílá poprvé zítra. První část kampaně je zaměřena na podporu nabídky 4G LTE telefonů s vánočním bonusem. S touto tematikou se v televizi objeví čtyři patnáctivteřinové spoty s telefony značky Samsung a Lenovo. Sponzorské vzkazy a třicetivteřinový spot s vánoční tematikou budou zaměřeny na O2TV.
ČTĚTE TAKÉ: O2TV si ve třetím kvartálu opět polepšila, 200 tisíc zákazníků ale zatím neměla
V kampani představujeme O2TV jako dárek, který lidé mohou nadělit sobě i svým blízkým. Díky obrovskému spektru programů a jedinečným funkcím O2TV potěší každého člena rodiny. Příkladem může být ojedinělá možnost zvukových stop, které rodičům umožní pouštět dětem pořady v původním znění a učit je tak cizí jazyk,
konstatoval Jindřich Fremuth, ředitel divize Rezidentní zákazníci v O2. Operátor v posledních měsících do O2TV mohutně investoval. Představil mimo jiné exkluzivní sportovní kanál O2 Sport, který sází na možnost takzvané multidimenze. Hudbu k nově kampani této služby složil Dan Bárta.