Hlavní navigace

O2Sport.cz se chce etablovat mezi sportovními weby

14. 3. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Portál O2Sport.cz funguje vedle stanice O2 Sport od srpna loňského roku a nabízí sportovní zpravodajství, ať už z oblasti fotbalu, basketbalu nebo bojových sportů.

Redakci tvoří v současné době deset stálých redaktorů, kteří připravují kontinuální zpravodajství na webu i na sociálních sítích. Portál O2sport.cz plní funkci second screenu pro televizní diváky. Řekl bych, že se jedná o vůbec první autonomní médium od společnosti O2, učebnicový příklad content marketingu ve velkém stylu, říká Jan Javornický, managing director agentury Elite Solutions, která celý koncept, obsah i redakční tým pro O2 zajišťuje.

Web poskytuje prostor i sportovním bloggerům, své postřehy zde uveřejňuje například zahraniční zpravodaj Českého rozhlasu a příznivec Tottenhamu Hotspur Jiří Hošek, komentátor Hospodářských novin a fanoušek Arsenalu Jindřich Šídlo, záložník anglického Middlesbrough Tomáš Kalas nebo moderátor Petr Svěcený.

Projekt sportovního webu připravila společnost O2 Czech Republic, respektive její IPTV divize O2 TV. Jeho koncept, obsah a celý redakční tým pak dodává Elite. Vše se seběhlo na základě poměrně náročného výběrového řízení, které se konalo loni v létě, vysvětluje Javornický.

ebf - tip - debata

Od zvolené koncepce si tvůrci hodně slibují. Vždyť kolik jiných webů má jako jeden z hlavních cílů, aby si ho lidé četli při sledování televize? říká Martin Šinkovský, šéfredaktor serveru O2Sport.cz.

Redakce O2Sport.cz chystá rozsáhlé zpravodajství třeba v neděli 20. března, kdy proběhne derby pražských „S“ a ostře sledovaná bitva o Manchester v anglické Premier League.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).