Redakci tvoří v současné době deset stálých redaktorů, kteří připravují kontinuální zpravodajství na webu i na sociálních sítích. Portál O2sport.cz plní funkci second screenu pro televizní diváky. Řekl bych, že se jedná o vůbec první autonomní médium od společnosti O2, učebnicový příklad content marketingu ve velkém stylu,
říká Jan Javornický, managing director agentury Elite Solutions, která celý koncept, obsah i redakční tým pro O2 zajišťuje.
Web poskytuje prostor i sportovním bloggerům, své postřehy zde uveřejňuje například zahraniční zpravodaj Českého rozhlasu a příznivec Tottenhamu Hotspur Jiří Hošek, komentátor Hospodářských novin a fanoušek Arsenalu Jindřich Šídlo, záložník anglického Middlesbrough Tomáš Kalas nebo moderátor Petr Svěcený.
Projekt sportovního webu připravila společnost O2 Czech Republic, respektive její IPTV divize O2 TV. Jeho koncept, obsah a celý redakční tým pak dodává Elite. Vše se seběhlo na základě poměrně náročného výběrového řízení, které se konalo loni v létě,
vysvětluje Javornický.
Od zvolené koncepce si tvůrci hodně slibují. Vždyť kolik jiných webů má jako jeden z hlavních cílů, aby si ho lidé četli při sledování televize?
říká Martin Šinkovský, šéfredaktor serveru O2Sport.cz.
Redakce O2Sport.cz chystá rozsáhlé zpravodajství třeba v neděli 20. března, kdy proběhne derby pražských „S“ a ostře sledovaná bitva o Manchester v anglické Premier League.