O jeden tisíc zákazníků víc než ke konci druhého čtvrtletí letošního roku a stejný počet jako ke konci loňského třetího čtvrtletí měla koncem letošního září placená digitální televize přes pevnou linku O2TV. Ke konci třetího kvartálu si ji předplácelo 131 tisíc zákazníků. Vyplývá to z hospodářských výsledků společnosti Telefónica za první tři čtvrtletí letošního roku, které dnes firma poskytla médiím.
K TÉMATU: O2TV přibyl za druhé čtvrtletí jeden tisíc zákazníků na celkových 130 tisíc
Zájem o O2TV se nemění prakticky poslední dva roky, počet zákazníků se stále pohybuje okolo 130 tisíc. Telefónica tak patrně narazila na strop svých možností, který se nyní snaží prorazit rozšířením programové nabídky. Po dlouhých letech nabízí větší počet programů ve vysokém rozlišení obrazu (HDTV) a jako jediný operátor v České republice testuje videotéku HBO GO.