Digitální televizi přes pevnou telefonní linku od Telefóniky O2 si předplácí přes 60 tisíc českých domácností. Firma dnes prostřednictvím tiskové zprávy oznámila, že s dalším růstem zájmu o službu O2TV počítá v souvislosti s vánoční akcí, kdy každému novému zákazníkovi nabízí na první tři měsíce digitální televizi s padesátiprocentní slevou z běžného ceníku (sleva se týká některého ze tří základních programových balíčků). Ještě v září přitom O2TV měla jen 50 tisíc předplatitelů.
Stále vyšší zájem zákazníků o službu O2TV nás velice těší. K mimořádně rostoucí poptávce přispívá nejen obrovská nabídka programů a filmů, ale především naše snaha o neustálé zkvalitňování služby. Nedávno jsme například rozšířili nabídku sportovních a filmových kanálů,
říká marketingový ředitel pro residentní segment Telefóniky O2 Simon Burckhardt. Díky O2TV mají diváci přístup k přímým přenosům zápasů O2 extraligy se zvukovou kulisou přímo ze stadionů. Nově mohou zákazníci služby O2TV sledovat zbrusu nové filmové tituly z katalogů významných hollywoodských studií,
dodal.
O2TV je nyní dostupná zhruba sedmdesáti procentům českých domácností. Telefónica O2 počítá s tím, že tato služba osloví i zákazníky, kteří budou mít problém s přechodem na zemský digitální příjem televize. Zákazníci se nemusí obávat vypnutí analogového vysílání. S digitální televizí O2TV jim zůstanou všechny programy v digitální kvalitě obrazu a zvuku, na které byli zvyklí, a získají navíc desítky dalších zajímavých programů,
láká firma ve své tiskové zprávě.
Na rozdíl od pozemního digitálního vysílání nemusí zákazníci kupovat set-top-box, ke službě O2TV jej získají do pronájmu za 1,19Kč s DPH měsíčně po dobu 24 měsíců,
dodává mluvčí Telefóniky O2 Martin Žabka. Do konce příštího roku by chtěla společnost získat až 150 tisíc zákazníků O2TV. Největším konkurentem služby je digitální kabelová televize UPC.