Hlavní navigace

O2TV vyzývá zákazníky, aby přesvědčili své známé o pořízení této služby

4. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
4. 9. 2008

Dominantní tuzemský operátor digitální televize přes internetový protokol (IPTV), Telefónica O2, spustila kampaň, v níž nabádá stávající zákazníky O2TV, aby přesvědčili své známé o pořízení této služby. Při doporučení této služby někomu z okruhu svých blízkých nebo známých mají nyní možnost získat tři filmové kanály HBO, HBO 2 a HBO Comedy za symbolickou jednu korunu. Stejná odměna nemine ani doporučeného nového zákazníka, sdělil mluvčí Telefóniky Martin Žabka.

Odměna je určena pro všechny spokojené zákazníky O2TV, kteří chtějí tuto službu doporučit dále. Jedinečnou možnost sledování filmových trháků na populárních kanálech HBO za symbolickou jednu korunu měsíčně mohou získat až na jeden rok. Stejná odměna je pak na dobu tří měsíců připravena i pro nové doporučené zákazníky, upřesnil Jan Karas, ředitel pro segmentový marketing Telefóniky O2.

Zákazník, který sežene O2TV nového odběratele, i tento nový abonent získají od operátora balíček programů HBO, HBO 2 a HBO Comedy na tři měsíce za tři koruny. Stávající zákazníci, kteří již v programové nabídce tento balíček mají, získají na stejné období a za stejnou cenu službu HBO Digital. Ta umožňuje sledovat pořady z kanálů HBO v čase, který si zákazník sám zvolí, dodal Žabka.

BRAND24

Akce platí od 1. září do 31. října letošního roku, a takto získané programové balíčky budou stávajícím i novým zákazníkům aktivovány v první polovině listopadu. Po uplynutí období, kdy získají HBO za 1 Kč, bude všem účastníkům aktivovaný program automaticky zdarma vypnut, slibuje operátor. Telefónica pak vysvětluje, že bonusový balíček tří programů HBO můžou někteří ze zákazníků získat za korun měsíčně na celý rok, protože mohou firmě doporučit až čtyři nové odběratele O2TV.

Telefónica O2 je jediným celoplošným provozovatelem IPTV v České republice. Její O2TV si ke konci druhého čtvrtletí předplácelo před 100 tisíc zákazníků.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).