139 tisíc zákazníků měla ke konci prvního letošního pololetí placené digitální televize přes pevnou linku od společnosti Telefónica, služba O2TV. Oproti prvnímu letošnímu čtvrtletí si polepšila o jeden tisíc klientů, meziročně o devět tisíc. Provozovatel to považuje za úspěch. “Počet zákazníků služby O2TV dosáhl na konci prvního pololetí 2012 výše 139 tisíc, meziročně o 7,3 procenta více, což je důležitý výsledek na stagnujícím trhu placené televize v České republice,” uvedla Telefónica ve zprávě o finančních výsledcích za první pololetí 2012.
Zájem o placené televizní služby v Česku stagnuje. Kabeloví operátoři se snaží zákazníky udržet kombinovanými balíčky, v nichž nabízejí i další služby, především připojení k internetu. Méně žádané jsou hlasové služby, i když u tzv. Triple-play, tedy placené televize, připojení k internetu a pevné telefonní linky operátoři nabízejí nejvýraznější slevy. Přesto počet předplatitelů placené televize spíše klesá, než by rostl.