Hlavní navigace

Obchodní ředitel Telefóniky Marek Růžička přestupuje do Českých Radiokomunikací

Lukáš Polák

UVNITŘ FOTO – Růžička vystudoval VŠE v Praze, kde také získal titul Ph.D. v oboru ekonomie a management. Přestup do ČRa vnímá jako velkou profesní i osobní výzvu.

Doba čtení: 1 minuta

Osmatřicetiletý Marek Růžička, dosavadní obchodní ředitel společnosti Telefónica Czech Republic pro top korporátní a mezinárodní zákazníky, přichází na pozici šéfa obchodu do Českých Radiokomunikací. Společnost o tom informovala dnes prostřednictvím tiskové zprávy. Jsem velmi rád, že do Českých Radiokomunikací přicházím v době, kdy dochází k velkým  změnám a rychlému vývoji jak v oblasti vysílání, tak v ICT. České Radiokomunikace jsou silnou firmou s obrovským potenciálem, která nyní dostává novou dynamiku. Těším se, že k tomu přispěji, uvedl k přestupu na své nové působiště sám Růžička.

EBF 2018 tip v článku řečníci Lupa

Nový obchodní ředitel Českých Radiokomunikací Marek Růžička
Autor: České Radiokomunikace

Nový obchodní ředitel Českých Radiokomunikací Marek Růžička

NEPŘEHLÉDNĚTE: Formát Ultra HD je budoucností, Radiokomunikace jeho testy okopírují trendy

Součástí nové obchodní strategie telekomunikačního operátora je soustředit se kromě klasického televizního a rozhlasového vysílání mimo jiné i na služby datových center. Svět médií se rychle vyvíjí, což nám otevírá nové příležitosti. Proto jsme potěšeni, že se nám podařilo posílit tým o zkušeného manažera jakým Marek Růžička bezesporu je, řekl k jeho angažmá generální ředitel operátora Michal Čupa. Zkušený manažer má kromě Telefóniky zkušenosti například coby konzultant pro řízení technologických a organizačních změn a systémovou integraci ve společnosti Accenture a také jako manažer pro aplikace a infrastrukturu ve společnosti Hewlett-Packard. Vystudoval VŠE v Praze.

Našli jste v článku chybu?