Osmatřicetiletý Marek Růžička, dosavadní obchodní ředitel společnosti Telefónica Czech Republic pro top korporátní a mezinárodní zákazníky, přichází na pozici šéfa obchodu do Českých Radiokomunikací. Společnost o tom informovala dnes prostřednictvím tiskové zprávy. Jsem velmi rád, že do Českých Radiokomunikací přicházím v době, kdy dochází k velkým změnám a rychlému vývoji jak v oblasti vysílání, tak v ICT. České Radiokomunikace jsou silnou firmou s obrovským potenciálem, která nyní dostává novou dynamiku. Těším se, že k tomu přispěji,
uvedl k přestupu na své nové působiště sám Růžička.
Nový obchodní ředitel Českých Radiokomunikací Marek Růžička
NEPŘEHLÉDNĚTE: Formát Ultra HD je budoucností, Radiokomunikace jeho testy okopírují trendy
Součástí nové obchodní strategie telekomunikačního operátora je soustředit se kromě klasického televizního a rozhlasového vysílání mimo jiné i na služby datových center. Svět médií se rychle vyvíjí, což nám otevírá nové příležitosti. Proto jsme potěšeni, že se nám podařilo posílit tým o zkušeného manažera jakým Marek Růžička bezesporu je,
řekl k jeho angažmá generální ředitel operátora Michal Čupa. Zkušený manažer má kromě Telefóniky zkušenosti například coby konzultant pro řízení technologických a organizačních změn a systémovou integraci ve společnosti Accenture a také jako manažer pro aplikace a infrastrukturu ve společnosti Hewlett-Packard. Vystudoval VŠE v Praze.